Skravletråd april

God morgen

I dag testes vanlig lufting, 4-8 timers intervall, på hunden mot de 2-3 timene sist uke. Mannen mener det var undermedisinering. Vi får se

Jeg har en klønete og misfornøyd baby på 38,1
Men for nå i alle fall, opphold og ingen tåke, så vurderer tur...

God morgen[emoji2]
Håper det går bra med hunden idag!

Noen andre som mener det er en selvmotsigelse å ønske god mandag? [emoji23]

Nå illustrert med bilde fra planleggingsboka mi ...
bad433b1cf1a0ce4477f46c8effbdee2.jpg

Mandager er tipptopp for meg[emoji1]

Noen andre som mener det er en selvmotsigelse å ønske god mandag? [emoji23]

Nå illustrert med bilde fra planleggingsboka mi ...
bad433b1cf1a0ce4477f46c8effbdee2.jpg
Omtrent sånn føler eldste det når han vekkes. Tenk å komme her med mandag morgen når han enda har helg!
Det kommet seg sånn til "greit" etter frokost og helt grei dag etterhvert. Resten av uka er morgen greit for da er han innstilt på at det ikke er helg.

(og nei. Han sover ikke egebrlog lenger i helga. Ei heller får han rangle)

Hørtes fint ut da :)
Det er søt:p kjempe glad jeg fikk nytt for badet er stort men dårlig med hyller skap og slik...

Vaskemaskinen og tørketrommel tar plass men skal sjekke hvor mye det vil koste å få satt det ut på det rommet som skal bli vaskerom

God morgen[emoji2]
Håper det går bra med hunden idag!
Vurderer sterkt å trille tur. Da blir det ut sånn etter ca 4 timer. Sover vi inne og lufter før vi henter i bhg blir det noen timer lenger. Helt innenfor "normal" som mannen sier jeg skal praktisere. Han er ikke her og blir nervevrak av at hun går og snuser overalt og lager slafselyder med tunga som et sekund høres ut som hun tisser....

Det er søt:p kjempe glad jeg fikk nytt for badet er stort men dårlig med hyller skap og slik...

Vaskemaskinen og tørketrommel tar plass men skal sjekke hvor mye det vil koste å få satt det ut på det rommet som skal bli vaskerom
Veldig greit å kunne få til noen praktiske løsninger når man har dårlig med skapplass.

Back
Topp