Når solen skinner våkner du sikkert fortSnart på jobb. Trøtt er jeg enda. Men det er sol! Hurra![]()
Kos deg på jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når solen skinner våkner du sikkert fortSnart på jobb. Trøtt er jeg enda. Men det er sol! Hurra![]()
God morgen alle![emoji1]
Her er det fri og shopping idag!![emoji1][emoji1]
sovet godt , mer i koma en noe annet;PSovet kjempe godt. Du da?
Og siden jeg har deg på FB så har du også fått den [emoji4]Det var sånn det var ja
okey så fint daJa det gjør man ihvertfall i Larvik[emoji2]
Er historier fra bibelen, sanger, tegneserier og et aktivitetshefte som hører til[emoji4]
Regner ikke med at alle dukker opp.Hihi, takk for invitasjon!![emoji1][emoji1][emoji1]
Håper for din skyld at ikke alle dukker opp[emoji23]
Jeg har bursdag selv 28. så må se det litt ann om jeg skal ha selskap selv[emoji41]
Så gøy med shopping dag da.
Er på jobb nå. Men skal snart hjem igjen.
Sykt barn hjemme. Så må bytte med mannen snart,
okey så fint da![]()
Regner ikke med at alle dukker opp.
Har et par utesteder på blokken, men bestiller plass når jeg vet cirka hvor mange det blir
Håper de har noe slikt her... det finner jeg vel ut om noen år [emoji14]Veldig koselig[emoji2]
Og stas for barna å få hente sin egen bok!
Håper de har noe slikt her... det finner jeg vel ut om noen år [emoji14]
God mandagher ligger småen å sover, han har hatt en dårlig natt og er potte tett. Så jeg nyter litt tid til å hente meg inn etter en hard natt og så får vi se om ikke vi får gjort litt husarbeid når han er våken igjen. Hva er dagens plan hos dere da?
Takk for detGod mandag og god bedring til tassen![emoji4]
Her er det fri og shopping idag[emoji1]
Her er jeg barne fri vaksine ble gjort i går. Så nå slapper jeg av skal bare på møte i kveld. Men jeg for nytt stellebord i dag *glad*God mandagher ligger småen å sover, han har hatt en dårlig natt og er potte tett. Så jeg nyter litt tid til å hente meg inn etter en hard natt og så får vi se om ikke vi får gjort litt husarbeid når han er våken igjen. Hva er dagens plan hos dere da?
God morgen
I dag testes vanlig lufting, 4-8 timers intervall, på hunden mot de 2-3 timene sist uke. Mannen mener det var undermedisinering. Vi får se
Jeg har en klønete og misfornøyd baby på 38,1
Men for nå i alle fall, opphold og ingen tåke, så vurderer tur...
Her er jeg barne fri vaksine ble gjort i går. Så nå slapper jeg av skal bare på møte i kveld. Men jeg for nytt stellebord i dag *glad*
Så deilig med oppholdt. For håpe at hunden er bedre og at lille frøkna blir bedre løp av dagen
Håper hunden er bedre ja. Håper.Her er jeg barne fri vaksine ble gjort i går. Så nå slapper jeg av skal bare på møte i kveld. Men jeg for nytt stellebord i dag *glad*
Så deilig med oppholdt. For håpe at hunden er bedre og at lille frøkna blir bedre løp av dagen