Skravletråd april

Hihi, takk for invitasjon!![emoji1][emoji1][emoji1]
Håper for din skyld at ikke alle dukker opp[emoji23]
Jeg har bursdag selv 28. så må se det litt ann om jeg skal ha selskap selv[emoji41]
Regner ikke med at alle dukker opp.
Har et par utesteder på blokken, men bestiller plass når jeg vet cirka hvor mange det blir

God mandag :) her ligger småen å sover, han har hatt en dårlig natt og er potte tett. Så jeg nyter litt tid til å hente meg inn etter en hard natt og så får vi se om ikke vi får gjort litt husarbeid når han er våken igjen. Hva er dagens plan hos dere da?

God mandag :) her ligger småen å sover, han har hatt en dårlig natt og er potte tett. Så jeg nyter litt tid til å hente meg inn etter en hard natt og så får vi se om ikke vi får gjort litt husarbeid når han er våken igjen. Hva er dagens plan hos dere da?

God mandag og god bedring til tassen![emoji4]
Her er det fri og shopping idag[emoji1]

God morgen

I dag testes vanlig lufting, 4-8 timers intervall, på hunden mot de 2-3 timene sist uke. Mannen mener det var undermedisinering. Vi får se

Jeg har en klønete og misfornøyd baby på 38,1
Men for nå i alle fall, opphold og ingen tåke, så vurderer tur...

Her er jeg barne fri vaksine ble gjort i går. Så nå slapper jeg av skal bare på møte i kveld. Men jeg for nytt stellebord i dag *glad*

God morgen

I dag testes vanlig lufting, 4-8 timers intervall, på hunden mot de 2-3 timene sist uke. Mannen mener det var undermedisinering. Vi får se

Jeg har en klønete og misfornøyd baby på 38,1
Men for nå i alle fall, opphold og ingen tåke, så vurderer tur...

Så deilig med oppholdt. For håpe at hunden er bedre og at lille frøkna blir bedre løp av dagen

Her er jeg barne fri vaksine ble gjort i går. Så nå slapper jeg av skal bare på møte i kveld. Men jeg for nytt stellebord i dag *glad*

Så deilig med oppholdt. For håpe at hunden er bedre og at lille frøkna blir bedre løp av dagen

Hørtes ganske deilig ut da :) hva slags stellebord skal du ha?

Ikke klønete baby. Dumme stavekontrollen. Klengete

Håper hunden er bedre ja. Håper.

Og denne feberen fra vaksinasjon bør vel gå over, det er bare at hun var jo subfebril hele forrige uke, sånn 37,5-38 altså. Går hun tilbake til det vet jeg ikke hvor lenge det er greit...

Noen andre som mener det er en selvmotsigelse å ønske god mandag? [emoji23]

Nå illustrert med bilde fra planleggingsboka mi ...
bad433b1cf1a0ce4477f46c8effbdee2.jpg

Back
Topp