Skravletråd April

Vi har syrin farge på rommet vårt, den er lilla med masse grått i :)
ce4005f5d084bae77fc55f6939d4b8ab
Den var også fin :D

Ja er det ikke typisk at det er veldig varmt når det bråker utenfor! :p Nei, det er ikke noe godt å sove dårlig, ødelegger hele dagen :( Så den puta var helt magisk!

I dag har sambo bursdag :) Så skal hjem å bake kake etterpå ;) Å så kommer foreldrene hans hjem til oss på kaffe og brownie kake ;)

Hva med deg? annet enn å slappe av og se på Up! (som er fin og trist) :p :)
Ja spesielt når barn trenger en :O den har reddet meg og :)
Gratulerer med dagen til han :) kos dere masse med kaffe, kake og besøk

Fikk sovet :) godt var det. Mannen vekte meg før han gikk og fortalte hvor søt jeg var ❤️ nå ser jeg 102 dalmatinerene før jeg skal kose meg litt med han før henting i bhg. N skal i bhg i morgen så skal ringe mamma nå etterpå å spørre om vi kan spise middag der

Skal spise middag hos mamma så mannen slipper å stresse i morgen. Jeg vil jo være der for han ❤️ som plaster på såret føler jeg skal jeg kjøpe inn litt godter som han får når han kommer hjem. Jeg kan jo ikke være i begravelsen :'(

Ja spesielt når barn trenger en :O den har reddet meg og :)
Gratulerer med dagen til han :) kos dere masse med kaffe, kake og besøk

Fikk sovet :) godt var det. Mannen vekte meg før han gikk og fortalte hvor søt jeg var ❤️ nå ser jeg 102 dalmatinerene før jeg skal kose meg litt med han før henting i bhg. N skal i bhg i morgen så skal ringe mamma nå etterpå å spørre om vi kan spise middag der
Skjønte at du sovnet :p :) Og det er bra du fikk gjort det ;) Da har vel takene sluppet litt håper jeg?
Takk, skal kose oss i kveld ;) Skrev litt lenger opp hva jeg tenkte å gjøre etter N hadde lagt seg ;)

*smelt*preggohormoner* så søt mannen din er :) Har dere vært gift lenge?
Den filmen er yndlingsfilmen til N for tiden så den har gått på repeat noen dager nå :o Så begynner å bli en smule leio_O Men alt for litt fred i heimen ;) Godt hun skal i bhg :) Middag får du helt sikkert komme på :)

Skjønte at du sovnet :p :) Og det er bra du fikk gjort det ;) Da har vel takene sluppet litt håper jeg?
Takk, skal kose oss i kveld ;) Skrev litt lenger opp hva jeg tenkte å gjøre etter N hadde lagt seg ;)

*smelt*preggohormoner* så søt mannen din er :) Har dere vært gift lenge?
Den filmen er yndlingsfilmen til N for tiden så den har gått på repeat noen dager nå :o Så begynner å bli en smule leio_O Men alt for litt fred i heimen ;) Godt hun skal i bhg :) Middag får du helt sikkert komme på :)
Ja :) håper jeg slipper noen sterke idag. Men tørr ikke juble enda. Men føler det er godt uten å ha hatt noen super sterke idag :)
Jeg så det, så koselig :D
Vi er ikke gift, men alltid kalt han mannen min hihi. Gutten min er kallenavnet hans da ❤️ oi da :p hva gjør vi ikke for å gjøre barna fornøyd :) ja hun har ikke godt av begravelse føler jeg. Mamma sa jo, så vi skal hente henne sammen i morgen jeg og henne og bli hos hun til mannen er tilbake

Ja :) håper jeg slipper noen sterke idag. Men tørr ikke juble enda. Men føler det er godt uten å ha hatt noen super sterke idag :)
Jeg så det, så koselig :D
Vi er ikke gift, men alltid kalt han mannen min hihi. Gutten min er kallenavnet hans da ❤️ oi da :p hva gjør vi ikke for å gjøre barna fornøyd :) ja hun har ikke godt av begravelse føler jeg. Mamma sa jo, så vi skal hente henne sammen i morgen jeg og henne og bli hos hun til mannen er tilbake
Nei, ikke hvis hun var veldig knyttet og nær farmor, så kan det bli litt tøft kanskje... Blir koselig å hente hun sammen da ;) Da blir hun sikkert glad ;) Du er sykemeldt sant?

Nei, ikke hvis hun var veldig knyttet og nær farmor, så kan det bli litt tøft kanskje... Blir koselig å hente hun sammen da ;) Da blir hun sikkert glad ;) Du er sykemeldt sant?
Hun var det :/ ja det blir koselig :)
Jepp. Vært sykemeldt siden positiv test pga risiko svangerskap

Back
Topp