Skravletråd April

Ja ❤️ ja han er det, og elsker han så mye !!! ❤️
Håper det :) også var det varmt for kunne ikke ha oppe vinduet pga bråket. Godt å høre :D ikke gøy å slite med nattesøvn :/ man blir så muggen av det :(

Hva står på planen? :)

Ja er det ikke typisk at det er veldig varmt når det bråker utenfor! :p Nei, det er ikke noe godt å sove dårlig, ødelegger hele dagen :( Så den puta var helt magisk!

I dag har sambo bursdag :) Så skal hjem å bake kake etterpå ;) Å så kommer foreldrene hans hjem til oss på kaffe og brownie kake ;)

Hva med deg? annet enn å slappe av og se på Up! (som er fin og trist) :p :)

Har foreldrene mine vi kan spørre som egentlig er de eneste også. Men de jobber til 15.30-16 de også så en av oss må ha med mini på jobb da til de e4 ferdig evt. Men har vurdert tanken på å bruke dem litt. De hjelper oss denne uken slik gubben får luftet hunden på ettermiddagen slik han slipper å holde seg fra 5 tiden på morgenen til 23 tiden på kvelden.
Kan jo hende det finnes studenter ens som vil tjene penger da . Greit å ha noen i bakhånd

God morn, håper du har fått sove godt :)
God morn :) Tja, lille har ligget på puppen så og si i hele natt, hver gang jeg våknet igjen og prøvde å legge henne oppi senga si så våknet hun og begynte å skrike. Så vet egentlig ikke helt hvor mye jeg har sovet, men pappan tok henne i morges siden han skal jobbe seint i dag, så jeg fikk sove et par timer ekstra alene :) Har du fått sove godt da?

Da er mor og baby snart på toget tilbake til det sørlige Trøndelag. Kjenner jeg er litt spent. :) hva bedriver dere andre med i dag?

God morn :) Tja, lille har ligget på puppen så og si i hele natt, hver gang jeg våknet igjen og prøvde å legge henne oppi senga si så våknet hun og begynte å skrike. Så vet egentlig ikke helt hvor mye jeg har sovet, men pappan tok henne i morges siden han skal jobbe seint i dag, så jeg fikk sove et par timer ekstra alene :) Har du fått sove godt da?

Var fint at mannen kunne henne da, godt å kunne få sove litt i fred :)
Har ikke sovet fryktelig mye i natt. Ikke helt sikker på hvorfor, men har ikke klart å slappe av på noen som helst måte :/

Håper du fikk sove godt å får en fin dag på jobb
Sov utrolig godt ;)
Har drevet med varer frem til lunsjen og det er ganske tunge greier så gleder meg til å være ferdig! Blir nok bra når jeg får sittet i kassa og heldigvis har vi 45 min lunsj!

Back
Topp