Kan jo ikke vente når den er i husBurde egentlig bare hatt den i esken,men jeg bare måtte sette den sammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo ikke vente når den er i husBurde egentlig bare hatt den i esken,men jeg bare måtte sette den sammen![]()
Den var også finVi har syrin farge på rommet vårt, den er lilla med masse grått i![]()
![]()
Du kan takke meg seinere. Her er driiiiiitvær. Jeg vil hjemDårlig gjort altså![]()
nei jeg er kokkDet skjønner jeg godtJobbet du i butikk? I såfall så er det ikke godt å sitte å ha vondt i halsen
Ja jeg syns det hørtes ut som en fin gave![]()
takkLykke til
JaEr du syk snuppa?god bedring
![]()
TakkGratulerer til mannen
Hva jobber du med?
Hihi, det skal viKos dere i dag![]()
Oi, gøynei jeg er kokk
takk
Jaskal til legen snart
Ja det er veldig morroOi, gøyUansett så er det ikke godt! Med vondt altså
![]()
Ja det er veldig morroOi, gøyUansett så er det ikke godt! Med vondt altså
![]()
Ja spesielt når barn trenger en :O den har reddet meg ogJa er det ikke typisk at det er veldig varmt når det bråker utenfor!Nei, det er ikke noe godt å sove dårlig, ødelegger hele dagen
Så den puta var helt magisk!
I dag har sambo bursdagSå skal hjem å bake kake etterpå
Å så kommer foreldrene hans hjem til oss på kaffe og brownie kake
![]()
Hva med deg? annet enn å slappe av og se på Up! (som er fin og trist)![]()
![]()
39 er ubehageligJa det er veldig morronei det er ikke gøy ! Men hadde ikke sjans heller for hadde høy feber i går, nesten oppe i 39 !
NeiKan jo ikke vente når den er i hus![]()
Skjønte at du sovnetJa spesielt når barn trenger en :O den har reddet meg og
Gratulerer med dagen til hankos dere masse med kaffe, kake og besøk
Fikk sovetgodt var det. Mannen vekte meg før han gikk og fortalte hvor søt jeg var
nå ser jeg 102 dalmatinerene før jeg skal kose meg litt med han før henting i bhg. N skal i bhg i morgen så skal ringe mamma nå etterpå å spørre om vi kan spise middag der
Dårlig bilde ser jeg men den passer meg perfekt siden jeg egentlig er ganske kjedelig og bare liker grått, så er det mye grått i denneDen var også fin![]()
Håper det går bra og at du får hjelpnei jeg er kokk![]()
takk![]()
Jaskal til legen snart
OkeiTakk
Saksbehandler i et boligbyggelagEnn du?
JaSkjønte at du sovnet![]()
Og det er bra du fikk gjort det
Da har vel takene sluppet litt håper jeg?
Takk, skal kose oss i kveldSkrev litt lenger opp hva jeg tenkte å gjøre etter N hadde lagt seg
![]()
*smelt*preggohormoner* så søt mannen din erHar dere vært gift lenge?
Den filmen er yndlingsfilmen til N for tiden så den har gått på repeat noen dager nåSå begynner å bli en smule lei
Men alt for litt fred i heimen
Godt hun skal i bhg
Middag får du helt sikkert komme på
![]()
Nei, ikke hvis hun var veldig knyttet og nær farmor, så kan det bli litt tøft kanskje... Blir koselig å hente hun sammen daJahåper jeg slipper noen sterke idag. Men tørr ikke juble enda. Men føler det er godt uten å ha hatt noen super sterke idag
Jeg så det, så koselig
Vi er ikke gift, men alltid kalt han mannen min hihi. Gutten min er kallenavnet hans daoi da
hva gjør vi ikke for å gjøre barna fornøyd
ja hun har ikke godt av begravelse føler jeg. Mamma sa jo, så vi skal hente henne sammen i morgen jeg og henne og bli hos hun til mannen er tilbake
Hun var det :/ ja det blir koseligNei, ikke hvis hun var veldig knyttet og nær farmor, så kan det bli litt tøft kanskje... Blir koselig å hente hun sammen daDa blir hun sikkert glad
Du er sykemeldt sant?