Skravletråd April

Hun var det :/ ja det blir koselig :)
Jepp. Vært sykemeldt siden positiv test pga risiko svangerskap
Jeg var en tur innom Juni forumet og leste litt om at du hadde hatt en tøff start ja, og at det var risiko, derfor jeg kom til å tenke på hva som innebærer det å ha et risiko sv.? Vet ikke om jeg har det, da det er fare for tidlig vannavgang?

Kjenner jeg er super redd hver gang jeg nyser.. redd for at vanne går av en eller annen grunn.. og jeg nyser mye i løpet av dagen :(

Jeg var en tur innom Juni forumet og leste litt om at du hadde hatt en tøff start ja, og at det var risiko, derfor jeg kom til å tenke på hva som innebærer det å ha et risiko sv.? Vet ikke om jeg har det, da det er fare for tidlig vannavgang?

Kjenner jeg er super redd hver gang jeg nyser.. redd for at vanne går av en eller annen grunn.. og jeg nyser mye i løpet av dagen :(
Fare for morkakesvikt siden jeg hadde det før N. Så går på fragmin og albyl-e, men alt ser veldig bra ut sånn ❤️ skjønner det og kjenner til den frykten :( men vi må bare satse på at vi får våre mirakler ❤️❤️ om han sparker mindre eller jeg brått kjenner og ikke kjenner noe da blir jeg redd da :/ godt vi ikke er alene selv om ingen burde være i denne situasjonen

Fare for morkakesvikt siden jeg hadde det før N. Så går på fragmin og albyl-e, men alt ser veldig bra ut sånn ❤️ skjønner det og kjenner til den frykten :( men vi må bare satse på at vi får våre mirakler ❤️❤️ om han sparker mindre eller jeg brått kjenner og ikke kjenner noe da blir jeg redd da :/ godt vi ikke er alene selv om ingen burde være i denne situasjonen
Takk for info, der viste jeg ikke.. Og det er veldig godt det ser bra ut❤️ Ja her må man bare ha positive tanker og positive ord slik at det positive gror ❤️:) Men kjenner akkurat sånn på det jeg også når det gjelder spark! Ja det er godt men noe man kunne vært foruten!

Glemte å skrive på den ene i ste, men skjønner at du kaller han mannen din :) Gjør det jeg å<3 Er så mye enklere ;) Hehe

Takk for info, der viste jeg ikke.. Og det er veldig godt det ser bra ut❤️ Ja her må man bare ha positive tanker og positive ord slik at det positive gror ❤️:) Men kjenner akkurat sånn på det jeg også når det gjelder spark! Ja det er godt men noe man kunne vært foruten!

Glemte å skrive på den ene i ste, men skjønner at du kaller han mannen din :) Gjør det jeg å<3 Er så mye enklere ;) Hehe
Ja det er best for oss :) <3 barna har det fint uansett ❤️ ja absolutt !! Jeg synes det var godt å se at jeg ikke var alene om det ❤️
Hihi går bra :) ja det er det <3
Sambo høres så tamt ut, gutten min (fjortis ut når man sier det til andre) og kjæresten er så klassisk :p

Ja det er best for oss :) <3 barna har det fint uansett ❤️ ja absolutt !! Jeg synes det var godt å se at jeg ikke var alene om det ❤️
Hihi går bra :) ja det er det <3
Sambo høres så tamt ut, gutten min (fjortis ut når man sier det til andre) og kjæresten er så klassisk :p
Ja det er det viktigste og at man blir tettere fulgt opp ;) Trygghet! Skal på Ullevål i morgen på kontroll, for å ta prøver og diverse :) Skulle du på kontroll i dag? I morgen?

Ja er helt enig med at det høres rart ut, men jeg sier jo mannen min når jeg snakker med andre :) Tenker bare ikke over der når jeg skriver:p Endelig på vei hjem for å bake da :) T banen går heldig vis fort:)

Vært på 6 mnds kontroll etter gastric bypass i dag og har gått ned 95% (!!!) av overvekten :D Herregud liksom ♡

Ja, skulle så gjerne hatt de mye nærme. Ser ikke ut som jeg lykkes med prosjektet mitt om å få de over når de blir pensjonister heller gitt:pSå er min søster i Oslo, litt nærmere...men fortsatt for langt. Bestevenninne samme plass som mine foreldre...Litt kjipt, men sånn er det jo får mange. Flere har jo mye lengre unna også
Alltid kjipt med familie langt unna:(
Jeg har heldigvis mamma som nabo:) men pappa og bror bor 2,5 timer unna i hver sin retning..

Ja det er det viktigste og at man blir tettere fulgt opp ;) Trygghet! Skal på Ullevål i morgen på kontroll, for å ta prøver og diverse :) Skulle du på kontroll i dag? I morgen?

Ja er helt enig med at det høres rart ut, men jeg sier jo mannen min når jeg snakker med andre :) Tenker bare ikke over der når jeg skriver:p Endelig på vei hjem for å bake da :) T banen går heldig vis fort:)
Å masse lykke til :) torsdag er det min tur til kontroll også er det en 3.mai. Dette er gyn også fikk jeg en ekstra kontroll pga livmorhalsen min. Hihi ikke sant :) t-banen er så bra! Kos dere i kveld :)
Vi skal ha kylling i stekepose med eggenudler til middag idag. Skal snart hente snuppa mi i bhg :) sulten, men spiser jeg noe nå orker jeg ikke middag
Ha en fin dag søte deg ❤️

Da begynner gubben med turnus jobb allerede neste uke, denne uken jobber han dag, neste uke kveld og slik fortsetter det med dag/kveldsjobbingen annenhver uke. Blir en utfordring å få kabalen til å gå opp med tanke på mini siden vi ikke har barnehageplass og på dagtid og frem til rundt kl 16-17 tiden så har vi ingen som kan passe han når vi begge evt er på jobb. Ingen av oss kan ha han med på jobb heller så får prøve å finne en løsning. Heldigvis går denne uken greit siden han slutter 14.30 og jeg begynner 15.15 så jeg kan ta han med meg i vaktskiftet til gubben rekker bort og henter han rundt kl 15:-)
Håper barnevakt og kabal går smertefritt for dere:)

Back
Topp