Fordi jeg liker å jobbeDa håper jeg du kan dra på jobb i morgen!Hvorfor vil du på jobb i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi jeg liker å jobbeDa håper jeg du kan dra på jobb i morgen!Hvorfor vil du på jobb i morgen?
Å lykke tilGod dagliggi i senga til nå ! Skal til legen straks å Ta en streptokokk prøve av halsen

takkÅ lykke til![]()
Høres bra utEn time igjen på jobb, så hjem og bake kake til sambo (bursdag i dag)Siden han ikke vil ha noe spesielt så tenkte jeg at jeg skal stelle i stand litt popkorn, skjenke han noe brus, tenne noen lys og sette på en film etter at jentungen har lagt seg
![]()
Da bør han bli glad
Kanskje får han en ekstra gave i kveld om han vil også
![]()
Det skjønner jeg godttakkkjedelig å ikke kunne jobbe i dag, men hadde ikke sjans
Høres bra ut![]()
Burde egentlig bare hatt den i esken,men jeg bare måtte sette den sammenGøy med vogntenkte å de om jeg får stellebordet i hus i dag
![]()
Au au, plages du lenge etterpå da?Mhm måtte deles i mange biter
Lykke tilGod dagliggi i senga til nå ! Skal til legen straks å Ta en streptokokk prøve av halsen
Vi har syrin farge på rommet vårt, den er lilla med masse grått iHvis vi skal ha litt farge så tenker jeg at det blir en så lys farge som mulig. Resten av veggene blir eggehvit. Men føler ingen farger helt passer heller![]()
Har de ikkr maksgrenser i sverige?Ja, men hun elsker seg der heldigvis! Og håper mannen får gått litt tidligere og hentet henne![]()
45 min linsj hørtess greit ut når du jobber så lengeSov utrolig godt
Har drevet med varer frem til lunsjen og det er ganske tunge greier så gleder meg til å være ferdig! Blir nok bra når jeg får sittet i kassa og heldigvis har vi 45 min lunsj!
JaHehe ja.
Skjønner den ja, alltid morsomt å kunne møte folk![]()
Kos dere i dagEn time igjen på jobb, så hjem og bake kake til sambo (bursdag i dag)Siden han ikke vil ha noe spesielt så tenkte jeg at jeg skal stelle i stand litt popkorn, skjenke han noe brus, tenne noen lys og sette på en film etter at jentungen har lagt seg
![]()
Da bør han bli glad
![]()
Det var godt å høreTydeligvis
Litt bedre i dag da
En lang stund ja. Var himla vondtAu au, plages du lenge etterpå da?
Er du syk snuppa?God dagliggi i senga til nå ! Skal til legen straks å Ta en streptokokk prøve av halsen
StakkarEn lang stund ja. Var himla vondt
Gratulerer til mannenEn time igjen på jobb, så hjem og bake kake til sambo (bursdag i dag)Siden han ikke vil ha noe spesielt så tenkte jeg at jeg skal stelle i stand litt popkorn, skjenke han noe brus, tenne noen lys og sette på en film etter at jentungen har lagt seg
![]()
Da bør han bli glad
![]()