Skravletråd April

Høres ut som det har vært en koselig dag det da :) Har alle vært syk? Vi har selv nettopp gått gjennom en forkjølelse alle sammen, selv lille E som bare er 3 måneder, ikke morsomt.. Håper dere blir snart frisk igjen da :)
Bare jeg som har vært skikkelig syk (heldigvis), lille har vært litt pjusk og suttrete de siste dagene, men heldigvis ikke fått noe feber. Men hun har sikkert litt av det jeg har hatt, men ammer henne døynet rundt enda, er 7måneder, så virker som hun er litt immun :) Men pappan har hatt arbeidshelg, så jeg har vært hjemme alene med henne for det meste, så det har vært litt tungt til tider, men gått bra :)

Bare jeg som har vært skikkelig syk (heldigvis), lille har vært litt pjusk og suttrete de siste dagene, men heldigvis ikke fått noe feber. Men hun har sikkert litt av det jeg har hatt, men ammer henne døynet rundt enda, er 7måneder, så virker som hun er litt immun :) Men pappan har hatt arbeidshelg, så jeg har vært hjemme alene med henne for det meste, så det har vært litt tungt til tider, men gått bra :)

Det er bra at hun har berget seg så godt da :) Mi eldste klarte seg til og med når jeg hadde omgangssjuken da hun var litt yngre og jeg enda ammet mye.. Tror min yngste nu ble syk siden har har vært på antibiotika, så immunsystemet er tildels ganske svekket -.- Skjønner at det er tungt å være alene når det pågår slik ja, men så fint at det går bra da :)

Det er bra at hun har berget seg så godt da :) Mi eldste klarte seg til og med når jeg hadde omgangssjuken da hun var litt yngre og jeg enda ammet mye.. Tror min yngste nu ble syk siden har har vært på antibiotika, så immunsystemet er tildels ganske svekket -.- Skjønner at det er tungt å være alene når det pågår slik ja, men så fint at det går bra da :)
ja, det er så fælt når de blir syke så små...:( Har hørt at immunforsvaret forsterkes godt ved amming, og har måttet nesten fullamme igjen nå da hun nesten ikke har villet ha noe annen mat de siste dagene, skal bare ligge på puppen, både for mat, kos og sove.... Litt slitsomt, men ender med at jeg å sovner :P

Håper du kommer i mål;)
Ja med bilen stappfull og leiligheten ferdig vasket, håper jeg ihvertfall! Satser på at de snart kan komme å se om det ble bra nok ;)

2 t er kjedelig å jobbe .
Neida, blir nok nemlig mer som regel og bor nå 10-15 min unna jobben (når jeg går) så tjener heldigvis bare på det ;) syns mest synd på snuppa som imorgen må være i bhg fra 8.30-18.30 :( men sånn er det noen ganger

Neida, blir nok nemlig mer som regel og bor nå 10-15 min unna jobben (når jeg går) så tjener heldigvis bare på det ;) syns mest synd på snuppa som imorgen må være i bhg fra 8.30-18.30 :( men sånn er det noen ganger
Oi hvor bor du som har så lang åpningstid på bhg?

ja, det er så fælt når de blir syke så små...:( Har hørt at immunforsvaret forsterkes godt ved amming, og har måttet nesten fullamme igjen nå da hun nesten ikke har villet ha noe annen mat de siste dagene, skal bare ligge på puppen, både for mat, kos og sove.... Litt slitsomt, men ender med at jeg å sovner :p

Hehe ja, hadde det akkurat likens med mi eldste :P Ved 7 mnd ville hun ikke spise lengre, og jeg måtte fullamme en måneds tid ekstra. Men det gikk seg til etterhvert det og :)

Hehe ja, hadde det akkurat likens med mi eldste :p Ved 7 mnd ville hun ikke spise lengre, og jeg måtte fullamme en måneds tid ekstra. Men det gikk seg til etterhvert det og :)
Blir bare litt bekymra når hun ikke vil spise grøt eller noe skikkelig mat, når det er så my snakk om at de må få i seg nok jern...

Er det de dem reklamerer for på tv nå? Hmm... E ikke sikkert den går i Sverige da, men det skal være som å gå på myk gele hele dagen? :)
Scholl reklamene går her også konstant :p og ja er den men work så den som er mest grå. Brukt den idag og virker bra, men selvsagt nesten 11 timer på jobb imorgen blir den skikkelige testen :p

N sovnet til slutt så da ser jeg litt på serie før det er natta. Krysser fingrene for enda en natt med søvn. Natta :) <3

Back
Topp