JodaKommer ikke den til å være fin på halloween![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JodaKommer ikke den til å være fin på halloween![]()
Håper du kommer i målPrøver ihvertfallnår mannfolka nesten ble ferdig igår må jeg nesten bli ferdig idag syns jeg
![]()
Det var det jaUff, så ekkelt!![]()
Du må legge ut advarsel på sånne bildeMye rart man kan finne på ebay.
Vurderer seriøst å kjøpe disse øredobbene til halloween..
![]()
Herlig gutt du harDen er det.
Vi kjøpte den når frøkna absolutt ikke ville sitte på potte (derfor rosa)
Han var veldig fornøyd
De har vært på turnHvor er de?![]()
Ja.Gravde meg ned under dyna jeg. Men undersøker saken videre. Evnt se om andre banker som er mer samarbeidsvillige. Har ikke egenkapital. Men har kausjonist. Men de var visst ikke helt fornøyde med det liksom. Men er en lokal bank og kjent for å være Neifolk... Så tenker jeg undersøker en annen bank imorgen.
VEt ikke. Blir ringt til når det er avbestillingJa det kan jeg tro! Lenge til?
2 t er kjedelig å jobbe .Ja blir det, ikke helt unormalt da, og blir bedre lønning
Bedre enn onsdag og torsdag hvor jeg skal jobbe to timer hver dag
Kan hende jeg får litt ekstra på onsdag da.
Ja er det
Takk, tja noen sier 12 oktober og andre 15 oktober så i midten av oktober
Men redd det skal være så kaldt ute. Snuppa kom i mai og syns det var perfekt i forhold til gåturer osv![]()
9t med bil. de bor i østfoldSå koselig da
Bor de langt unna?
Nei kan visst bli sånn når man får de sprøytene
Jeg fikk to sprøytee. Den de setter til vanlig ved trekking er ikke den som gjør det sånn. Var den hun satte påinnsiden det pga hun måtte fikse ett hullVar heldig jeg da, bedøvelsa gikk problemfritt og hadde ikke mye smerter etterpå heller.
Er vel ikke alle som er like flinke til å sette den tenker jeg :/
Jodamen jeg får grøsninger bare av tanken på å bruke noe sånt..
Hvorfor det.Du må legge ut advarsel på sånne bilde
Det hørtes ikke dumt ut detHelt enig
Vi hadde snitter. En i familien som lagde alt til oss, så det var veldig greit![]()
Hoveddåpskake i 2 etg var sjokoladekake med sjokolademousse. Trukket i fondant og pyntet med roser, bilde av frøkna, somerfugler etc.Det hørtes ikke dumt ut det
Hvilke kaker hadde dere da?
Tja..Sitter på ett hotel på Gardemoen å kjeder meg... underhold meg vær så snill...
Hørtes ut som mye godt derHoveddåpskake i 2 etg var sjokoladekake med sjokolademousse. Trukket i fondant og pyntet med roser, bilde av frøkna, somerfugler etc.
Skillingsboller.
Vaniljecupcakes med jordbær smørkrem.
Lefser
Sara Bernard
Eplekake
Neida det har vært flere treffSer det var flere som spurt samme så du trenger ikke å repetere deg
Håper dere hadde bra treff! Var det første gangen dere møttes eller?