Skravletråd April

Satt på filmen up jeg, så ligger i sengen og ser på den

Tror du kan finne noen
Er sikkert noen som kan/vil. Må bare finne noen som ikke skal ha allverdens i lønn siden vi ikke er avhengig av dem 100%. Gjerne kun noen få dager i måneden og til juni om jeg klarer å gå så lenge før jeg blir sykemeldt med tanke på bekkenet

Er sikkert noen som kan/vil. Må bare finne noen som ikke skal ha allverdens i lønn siden vi ikke er avhengig av dem 100%. Gjerne kun noen få dager i måneden og til juni om jeg klarer å gå så lenge før jeg blir sykemeldt med tanke på bekkenet
Ja det var det da. Håper det ordner seg for dere :)

Ja det var det da. Håper det ordner seg for dere :)
Krysser fingrene for det. Skal på 28 ukers kontrollen i morgen så får se hva legen sier om han fremdeles vil ha meg ute i jobb eller om han er enig i at bekkenet begynner å synge på siste verset og lar meg slippe å tyne det enda mer;-)

Krysser fingrene for det. Skal på 28 ukers kontrollen i morgen så får se hva legen sier om han fremdeles vil ha meg ute i jobb eller om han er enig i at bekkenet begynner å synge på siste verset og lar meg slippe å tyne det enda mer;-)
Håper det siste da :)

Håper det siste da :)
Ja får håpe det:-). Nå har jeg tynt bekkenet ganske kraftig kjenner jeg og sliter med å hjelpe pasienter med enkle ting som å ta av strømper, bukser osv (går for det meste kveldsvakter). Når jeg i tillegg til informerer sjefen på møte med bedriftshelsetjenesten forrige uke at jeg ikke klarer å gå til enkelte pasienter pga trange forhold på badet og jeg ikke klarer å komme skikkelig til og gjøre en god jobb pga mage som er i veien og jeg allikevel er satt opp på den pasienten både i kveld og i morgen kveld så blir jeg irritert:-/. Ikke den letteste pasienten å bytte bort heller da det tar tid å være der også (fort alt fra 35 til 90 min alt etter formen til pas).

Hva med en barnevakt da?
Har foreldrene mine vi kan spørre som egentlig er de eneste også. Men de jobber til 15.30-16 de også så en av oss må ha med mini på jobb da til de e4 ferdig evt. Men har vurdert tanken på å bruke dem litt. De hjelper oss denne uken slik gubben får luftet hunden på ettermiddagen slik han slipper å holde seg fra 5 tiden på morgenen til 23 tiden på kvelden.

tenker på lillegutt <3 hva om noe skjer pga jeg trosser legene. hadde aldri tilgitt meg selv :/ mannen sier "du skal være hjemme" tusen takk <3 håper takene er snille med meg så jeg får sovet litt og at det er ingenting som forstyrrer som igår. våknet og fikk ikke sove igjen pga de drev å rensket opp grus utenfor og det bråkte helt sykt :eek:

fornøyd? :) jeg elsker min og kunne ikke vært uten den altså !!!!
Bra du tenker på T <3 Og gjør som de sier, det får du mest ut av<3 Mannen din er god <3
Krysser fingrene for at takene er rolig nå da! De gjorde det ja :o Da skjønner jeg at du er trøtt!

Å milde måne, den er helt magisk, aldri sovet så godt som jeg gjør nå :) Er jo bare så deilig :D!!

Bra du tenker på T <3 Og gjør som de sier, det får du mest ut av<3 Mannen din er god <3
Krysser fingrene for at takene er rolig nå da! De gjorde det ja :o Da skjønner jeg at du er trøtt!

Å milde måne, den er helt magisk, aldri sovet så godt som jeg gjør nå :) Er jo bare så deilig :D!!
Ja ❤️ ja han er det, og elsker han så mye !!! ❤️
Håper det :) også var det varmt for kunne ikke ha oppe vinduet pga bråket. Godt å høre :D ikke gøy å slite med nattesøvn :/ man blir så muggen av det :(

Hva står på planen? :)

Back
Topp