Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er sikkert noen som kan/vil. Må bare finne noen som ikke skal ha allverdens i lønn siden vi ikke er avhengig av dem 100%. Gjerne kun noen få dager i måneden og til juni om jeg klarer å gå så lenge før jeg blir sykemeldt med tanke på bekkenetTror du kan finne noen
Ja å siden vet jeg har tannlegeskrekk burde hun hvertfall fortalt det
Ja det var det da. Håper det ordner seg for dereEr sikkert noen som kan/vil. Må bare finne noen som ikke skal ha allverdens i lønn siden vi ikke er avhengig av dem 100%. Gjerne kun noen få dager i måneden og til juni om jeg klarer å gå så lenge før jeg blir sykemeldt med tanke på bekkenet
Krysser fingrene for det. Skal på 28 ukers kontrollen i morgen så får se hva legen sier om han fremdeles vil ha meg ute i jobb eller om han er enig i at bekkenet begynner å synge på siste verset og lar meg slippe å tyne det enda mer;-)Ja det var det da. Håper det ordner seg for dere![]()
Håper det siste daKrysser fingrene for det. Skal på 28 ukers kontrollen i morgen så får se hva legen sier om han fremdeles vil ha meg ute i jobb eller om han er enig i at bekkenet begynner å synge på siste verset og lar meg slippe å tyne det enda mer;-)
Hva med en barnevakt da?Har tenkt tanken. Men utfordringen er kveldene da. Vet ikke hvor mange som er så fristet til å jobbe som dagmamma fra type kl 14-23 på kvelden de gangene begge 2 er på kveldsvakt
Hun er flink ellers såSynes det er litt uprofesjonelt av de..
Ja får håpe detHåper det siste da![]()
Har foreldrene mine vi kan spørre som egentlig er de eneste også. Men de jobber til 15.30-16 de også så en av oss må ha med mini på jobb da til de e4 ferdig evt. Men har vurdert tanken på å bruke dem litt. De hjelper oss denne uken slik gubben får luftet hunden på ettermiddagen slik han slipper å holde seg fra 5 tiden på morgenen til 23 tiden på kvelden.Hva med en barnevakt da?
Bra du tenker på T <3 Og gjør som de sier, det får du mest ut av<3 Mannen din er god <3tenker på lillegutt <3 hva om noe skjer pga jeg trosser legene. hadde aldri tilgitt meg selv :/ mannen sier "du skal være hjemme" tusen takk <3 håper takene er snille med meg så jeg får sovet litt og at det er ingenting som forstyrrer som igår. våknet og fikk ikke sove igjen pga de drev å rensket opp grus utenfor og det bråkte helt sykt
fornøyd?jeg elsker min og kunne ikke vært uten den altså !!!!
Ja, hun er snart 4 år, så er ikke like lett å få hun til å sovne igjen hellerKan godt forstå du trenger en kopp kaffe når de små finner ut de skal opp til den tiden![]()
Haha ja de vet hva de vil etterhvertJa, hun er snart 4 år, så er ikke like lett å få hun til å sovne igjen hellerTakker moccamaster for at den holder meg i gang
![]()
Hun er flink ellers så![]()
Det er kjempe søt (og litt trist)Satt på filmen up jeg, så ligger i sengen og ser på den
Det har jeg lagt merke til jaHaha ja de vet hva de vil etterhvert![]()
JaBra du tenker på T <3 Og gjør som de sier, det får du mest ut av<3 Mannen din er god <3
Krysser fingrene for at takene er rolig nå da! De gjorde det jaDa skjønner jeg at du er trøtt!
Å milde måne, den er helt magisk, aldri sovet så godt som jeg gjør nåEr jo bare så deilig
!!
Å hjelpesDet har jeg lagt merke til jaI tillegg til ganske bestemt så er hun flink til å si ifra om hva hun vil!! Hun kan bli så bestemt at hun sitter å skriker 04.30 at hun vil se på TV
![]()
Ja den er detDet er kjempe søt (og litt trist)![]()