Skravletråd April

God dag kjære deg :)
Skjønner deg godt.. Men det beste er for deg å tenke på deg selg også <3 Håper du får sove litt <3

(Fått bbhugme puta nå btw :) )
tenker på lillegutt <3 hva om noe skjer pga jeg trosser legene. hadde aldri tilgitt meg selv :/ mannen sier "du skal være hjemme" tusen takk <3 håper takene er snille med meg så jeg får sovet litt og at det er ingenting som forstyrrer som igår. våknet og fikk ikke sove igjen pga de drev å rensket opp grus utenfor og det bråkte helt sykt :o

fornøyd? :) jeg elsker min og kunne ikke vært uten den altså !!!!

Greit å være enige:). Her er det gubben som drikker mest kaffe, og nå som jeg går gravid klarer jeg ikke smaken av kaffe så blir helst han som bruker den. Men er nå ikke evig gravid så kommer nok tilbake til kaffedrikkingen igjen:)
Jepp, er en fordel;) Vi drikker like mye stort sett, men er som deg, nå som jeg går gravid blir det ikke like mye, men når N skal stå opp 04.30 så er det greit med en kopp ;) Blir sikkert mange fler etter fødsel, og ja, glad man ikke går gravid evig ;)

Da begynner gubben med turnus jobb allerede neste uke, denne uken jobber han dag, neste uke kveld og slik fortsetter det med dag/kveldsjobbingen annenhver uke. Blir en utfordring å få kabalen til å gå opp med tanke på mini siden vi ikke har barnehageplass og på dagtid og frem til rundt kl 16-17 tiden så har vi ingen som kan passe han når vi begge evt er på jobb. Ingen av oss kan ha han med på jobb heller så får prøve å finne en løsning. Heldigvis går denne uken greit siden han slutter 14.30 og jeg begynner 15.15 så jeg kan ta han med meg i vaktskiftet til gubben rekker bort og henter han rundt kl 15:-)

Ja barn med lite jern legger man så absolutt merke til

Jenta våres gikk fra å være glad og fornøyd og aktiv, til plutselig nesten ikke klare å holde seg våken om dagen, ikke ha energi til å gjøre noe som helst, klart knapt å få henne til å smile. I tillegg sluttet hun helt å vokse, ikke bare vektmessig, men ble heller ikke høyere.. Blei igjen en utrolig forskjell når hu endelig klarte å få i seg mat igjen da, da var hun plutselig overalt! :)

Jepp, er en fordel;) Vi drikker like mye stort sett, men er som deg, nå som jeg går gravid blir det ikke like mye, men når N skal stå opp 04.30 så er det greit med en kopp ;) Blir sikkert mange fler etter fødsel, og ja, glad man ikke går gravid evig ;)
Kan godt forstå du trenger en kopp kaffe når de små finner ut de skal opp til den tiden:-)

Da begynner gubben med turnus jobb allerede neste uke, denne uken jobber han dag, neste uke kveld og slik fortsetter det med dag/kveldsjobbingen annenhver uke. Blir en utfordring å få kabalen til å gå opp med tanke på mini siden vi ikke har barnehageplass og på dagtid og frem til rundt kl 16-17 tiden så har vi ingen som kan passe han når vi begge evt er på jobb. Ingen av oss kan ha han med på jobb heller så får prøve å finne en løsning. Heldigvis går denne uken greit siden han slutter 14.30 og jeg begynner 15.15 så jeg kan ta han med meg i vaktskiftet til gubben rekker bort og henter han rundt kl 15:)
Prøve å få dagmamma?

Jenta våres gikk fra å være glad og fornøyd og aktiv, til plutselig nesten ikke klare å holde seg våken om dagen, ikke ha energi til å gjøre noe som helst, klart knapt å få henne til å smile. I tillegg sluttet hun helt å vokse, ikke bare vektmessig, men ble heller ikke høyere.. Blei igjen en utrolig forskjell når hu endelig klarte å få i seg mat igjen da, da var hun plutselig overalt! :)
Min var litt større men lå stort swtt under bordet for han var så sliten

Da sitter jeg og jenta mi på bussen. Hun skal på besøk til oldemor og tante, mens jeg drar til tannlegen. Og pappaen skal på kontroll med lille E litt senere idag :)

Min var litt større men lå stort swtt under bordet for han var så sliten

Uff, er absolutt ikke noe særlig. :( Er spesielt litt bekymret for mi da det viser seg at hele min familie alltid ligger under grensa på normal blodprosent og det er vanskelig å opprettholde et godt jernlager.. Håper bare hu har arva litt mer av faren.

Har tenkt tanken. Men utfordringen er kveldene da. Vet ikke hvor mange som er så fristet til å jobbe som dagmamma fra type kl 14-23 på kvelden de gangene begge 2 er på kveldsvakt
Tror du kan finne noen

Back
Topp