Hva slags serie så dere?Nettopp sett serie med kjæresten, og vurderer snart å legge meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags serie så dere?Nettopp sett serie med kjæresten, og vurderer snart å legge meg.
Oi, det er et stykke ja9t med bil. de bor i østfold
Selvsagt skjønner jeg detHvorfor det.
Dere skjønner vel at den ikke er ekte![]()
Håper du får en flott tur, TamaraSitter på ett hotel på Gardemoen å kjeder meg... underhold meg vær så snill...
Da blir det lange dager....Andre uka der lille J våkner 5![]()
God morgen, og god reise.God morgen... sitter her å dingler å venter på å komme om bord på flyet til Stockholm; )
Det var da enda godt ;-)Tanna er ute![]()
God tur videreGod morgen... sitter her å dingler å venter på å komme om bord på flyet til Stockholm; )
JaDa blir det lange dager....![]()
Ååh, gratulerer så mye!!4 stk!![]()
Hva kjøpte du?Yey en ting kjøpt i julegave til kb. ! Salg er fint
Og det gjør deg jo til en snill person som ønsker å hjelpe tilTakkMen det går vel mest på at jeg ikke klarer å si nei
![]()
Ikke om du er sykJeg vil på jobb i morra
Kjedelig det da!greit å vite når man er ferdig
Oj det var lang dag i bhg ja.Neida, blir nok nemlig mer som regel og bor nå 10-15 min unna jobben (når jeg går) så tjener heldigvis bare på detsyns mest synd på snuppa som imorgen må være i bhg fra 8.30-18.30
men sånn er det noen ganger
Ja barn med lite jern legger man så absolutt merke tilVel, mi sluttet å spise på grunn av barnelegens råd om å gi 4 måltider fra 6 måneder av. Hu sluttet å spise fordi vi alle ble stresset med måten da hun ikke spiste tilstrekkelig i følge barnelegen.Det er viktig at de får i seg det de trenger, men hvis man stresser med det kan den tilliten de har bli svekket og de ville ikke ha noe i det hele tatt. Og da ligger man ikke mye bedre an... Er viktig å ta det på dems premisser, et barn med lite jern kjenner man igjen(tro meg, jenta mi hadde lite jern da hun var i 9-10 måneders alderen, DET legger du merke til), vokser de og er fornøyd er det viktigere at de får utforsket på egen hånd og ikke bli presset til å spise mer enn nødvendig.
![]()
Godt det da! Også får du kose deg på paracet i mellomtiden, så du slipper å ha vondtVet jeg er ferdig innen mai da