God tur TamaraGod morgen... sitter her å dingler å venter på å komme om bord på flyet til Stockholm; )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur TamaraGod morgen... sitter her å dingler å venter på å komme om bord på flyet til Stockholm; )
Sov så godt at jeg neste ikke våknet fra drømmen minSå bra du har sovet godt i natt![]()
Samme her, og så i dag tidlig at vi kanskje trenger en ny kaffetrakterGod morgen. Her har vi allerede vært våkne ett par timer
. Mini herjer rundt på gulvet og jeg kjenner jeg kunne trengt ett par timer til med søvn
Drømte forresten oim deg i natt ogsåGod morgen... sitter her å dingler å venter på å komme om bord på flyet til Stockholm; )
Uff, men tenk at det blir bedre enn det varVondt
Mere vondt i dag enn i går
Da er det kanskje på tide med en ny jaSamme her, og så i dag tidlig at vi kanskje trenger en ny kaffetrakterBegynner å bli litt skranten den vi har
![]()
Vi har moccamaster, men vet ikke om vi skal kjøpe samme type eller noe annetDa er det kanskje på tide med en ny ja.

Det skjønner jeg godt. Formen dårlig?Joda, samme gamle opp og nedgleder meg til å ha baby på utsiden
hvordan er det med dere?![]()
Jeg fikk antibiotika etter trekking SV visdommen. Ikke fordi jeg så it som om mannen min ikke var veldig snill, men fordi jeg hadde en heftig betennelse i tannkjøtt og kjedebrev, med gulgrønn materie under tanna han fjerna. Det var da også den (betegnet som kronisk) betennelsen som gjorde at tanna måtte ut.Det har jeg aldri fått etter trekking. Ikke engang da jeg så ut som jeg hadde fått juling
Så bra, da er du ærlig i drømmeland daHaha, går litt fort i svingene![]()
Den var borte i dag iallefall![]()
Ja, skulle så gjerne hatt de mye nærme. Ser ikke ut som jeg lykkes med prosjektet mitt om å få de over når de blir pensjonister heller gittOi, det er et stykke ja![]()
Ja,så mye som jeg sov så.. er så lei av å vil sove men ikke få sove,definitivt duppe dag i dagTrenger søvn da ja.
God natt![]()
Sier god tur igjen,og kos deg masseGod morgen... sitter her å dingler å venter på å komme om bord på flyet til Stockholm; )
Jo, takkÅåh, gratulerer så mye!!![]()
Forskjellig praksis sikkert mannen og noen av mine kolleger fikk med en gang,mens ei jeg venninne trakk nå og fikk ikke. Kanskje det avhenger av hvor pent såret er?Det har jeg aldri fått etter trekking. Ikke engang da jeg så ut som jeg hadde fått juling
Nei, det er kjedelig. ..Uff da
Diskusjoner er ikke gøy
Oi, 5 mnd. Tiden flyrDet skjønner jeg godt. Formen dårlig?
Bare bra herI dag er det 5 mnd kontroll
![]()
God morgenGod morgen
Hva er dagens planer?
Her skal vi på 5mnd kontroll i formiddag.
Ellers må jeg fortsette på kleskaoset.