Skravletråd April

God morgen:-). Her har vi allerede vært våkne ett par timer:-). Mini herjer rundt på gulvet og jeg kjenner jeg kunne trengt ett par timer til med søvn

God morgen:). Her har vi allerede vært våkne ett par timer:). Mini herjer rundt på gulvet og jeg kjenner jeg kunne trengt ett par timer til med søvn
Samme her, og så i dag tidlig at vi kanskje trenger en ny kaffetrakter :o Begynner å bli litt skranten den vi har :p

Det har jeg aldri fått etter trekking. Ikke engang da jeg så ut som jeg hadde fått juling
Jeg fikk antibiotika etter trekking SV visdommen. Ikke fordi jeg så it som om mannen min ikke var veldig snill, men fordi jeg hadde en heftig betennelse i tannkjøtt og kjedebrev, med gulgrønn materie under tanna han fjerna. Det var da også den (betegnet som kronisk) betennelsen som gjorde at tanna måtte ut.

Oi, det er et stykke ja:)
Ja, skulle så gjerne hatt de mye nærme. Ser ikke ut som jeg lykkes med prosjektet mitt om å få de over når de blir pensjonister heller gitt:pSå er min søster i Oslo, litt nærmere...men fortsatt for langt. Bestevenninne samme plass som mine foreldre...Litt kjipt, men sånn er det jo får mange. Flere har jo mye lengre unna også

God morgen:)
Hva er dagens planer:)?
Her skal vi på 5mnd kontroll i formiddag.
Ellers må jeg fortsette på kleskaoset.

Det har jeg aldri fått etter trekking. Ikke engang da jeg så ut som jeg hadde fått juling
Forskjellig praksis sikkert mannen og noen av mine kolleger fikk med en gang,mens ei jeg venninne trakk nå og fikk ikke. Kanskje det avhenger av hvor pent såret er?

Uff da
Diskusjoner er ikke gøy
Nei, det er kjedelig. ..
Men noen takler motstand litt dårlig, og liker ikke at ting går i mot seg. Og når hun ikke fikk 4000 til ny iPhone raknet verden :p

Det skjønner jeg godt. Formen dårlig?

Bare bra her:) I dag er det 5 mnd kontroll:)
Oi, 5 mnd. Tiden flyr :)
Plages en del med neseblod og oppkast pga det ( er bløder) og bekkenet et ikke likt seg selv.. :/

Hva er dagens planer:)?
Her skal vi på 5mnd kontroll i formiddag.
Ellers må jeg fortsette på kleskaoset.
Jobbe litt før jeg må hjem å bake kake til sambo som har bursdag i dag :)
Så får vi besøk av svigers ;)
Lykke til på kontroll:) Er det noen vaksiner nå eller? Klesrot er aldri gøy, men må til :p

Back
Topp