Ikke hopp over senga daDa skal jeg hoppe til køys selv, god natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke hopp over senga daDa skal jeg hoppe til køys selv, god natt![]()
Det har jeg aldri fått etter trekking. Ikke engang da jeg så ut som jeg hadde fått julingHåper det er bedre i morgen.
Må du ta antibiotika?
Håper du fikk sove godt å får en fin dag på jobbBle ferdig med leiligheten! Og fikk med et nødskrik alt i bilen men det betydde jo også at jeg måtte ta mesteparten inn i leiligheten også så mannen og snuppa får brukt bilen imorgen
Fått lagt frem klær til snuppa og nå er jeg utslitt! Prøve å sove i 6 timer før det er opp og hopp for å reise på jobb![]()
Uff daNå tar jeg natta etter å ha montert litt og fundert mye på den derre kjøkkenøyen min. Har også diskutert med ei på 16 store deler av kvelden. Hurra.
Masse god bedringGod kveldda har feberen inntatt meg
går opp og ned som en yoyo :/ hva gjør dere ?
Veldig liteNoen som skal skravle på fredag??
HeheMen ååååh!!
Så den Tine-reklamen på TV der en mamma gir mat til sin sønn fra han er baby til tenåring. Så på siste sekvensen reiser seg gutten og hans kompis som er på besøk og går fra bordet, kvar sitter mammaen og ser ut å vær litt lei seg.
Plutselig kommer gutten tilbake og gir mammaen en klem og hun ser ut som den lykkeligste kvinnen på jorda!
Og tårene bare spruta her!! Er det det som kalles å være gravid eller?![]()
Tidlig oppe den jentaAndre uka der lille J våkner 5![]()
God turGod morgen... sitter her å dingler å venter på å komme om bord på flyet til Stockholm; )
God morgenGod morgen!
Håper på litt roligere skravletempo på slutten av måneden, he he. Kanskje jeg klarer henge med?![]()
Off jaTidlig oppe den jenta
Så deiligTannen ute! Yey![]()
Måtte ha flere sprøyter pga hull i tanna ved siden sv å den sprøyten kan gjøre at man bøir mye tjukkere i halsen og man dermrd sliter med å fåpuste skikkeligDet var da enda godt ;-)
Men fikk du noe trøbbel med sprøyta???
En fc barcrlona jakke han ønsker segHva kjøpte du?![]()
Ja blir godt å bli ferdig for en stundGodt det da! Også får du kose deg på paracet i mellomtiden, så du slipper å ha vondt
Ikke noen møter på jobb i dag, så skal nok få litt tid til å skravle i dag Æsj du altså.Veldig litejobb, svigermor på besøk og 40 års lag på lørdag..
Får håpe hun snart slutter med detOff jahaha! Litt slitsomt til tider
sov en time nå da
![]()
VondtSå deiligHvordan føles det nå?
Så bra du har sovet godt i nattGod morgenHer var jentungen opp 04.30 og ville se på TV og spise brødskive
Fikk skive men ikke TV
Så blir spennende å se hvordan jobbdagen blir
Har sovet såååå utrolig godt med den nye bbhugme puta
Ikke noen møter på jobb i dag, så skal nok få litt tid til å skravle i dag
![]()