Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får fokusere på starten idag!Bob bob dag.
Dagen starta med å gå på vekta! Minus 35 kg på 7 mnd. Hurra! 2 kg ifra å være normalvektig! Dette er ett tall jeg ikke har sett på over 11 år!
Gikk på trening og tok meg en god dusj. Vært med nav på intervju til arbeidstrening. Helt greit intervju.
Nå sitter jeg derimot og er vond i magen. Venter på banken skal ringe meg... Vi vil da få vite om vi får høyere lån for å kjøpe ett helt nytt hus.. Det er drømmen det. Men banken er jo ikke like samarbeidsvillige. Så her sitter jeg og gruer meg veldig. For i det de ringer og sier nei. Kommer jeg til å bli så jævlig skuffa og begynne å gråte som en tulling når jeg legger på tlf...![]()
Får håpe i det lengste. De kunne godt ringt snart da og få det overstått... Jeg var i møte med de på fredag, alt var klargjort med papir og snakking. Nå kan jeg uansett ikke gjøre mer...![]()
Kjempe bra! Vi alle koser oss skikkelig her, og er mye å gjøre på sommeren så det skal bli bra håper jegHvordan er nytt bosted da?
Bare bra. Koser oss. Frøkna er allerede 5mnd den 2 mai![]()
Hvordan gikk det? Kan tenke meg det var en skikkelig lettelse å få ut tanna daTannen ute! Yey![]()
Selve tanna gikk greit når jeg endelig fikk nok bedøvelse men resten av timen gikk ikke så bra...Hvordan gikk det? Kan tenke meg det var en skikkelig lettelse å få ut tanna da![]()
HuffSelve tanna gikk greit når jeg endelig fikk nok bedøvelse men resten av timen gikk ikke så bra...
En større leilighet?Kjempe bra! Vi alle koser oss skikkelig her, og er mye å gjøre på sommeren så det skal bli bra håper jeg
Så stor allerede
Tiden flyr virkelig avsted!
Må inn en gang til å få midlertidlig fylling på andre sidenHuff
Er du ferdig nå da? Så du slipper å reise tilbake?
Kun 2 til.. 3 totalt denne ukaHåper de siste vaktene går greit![]()
Så bra! Lykke til! Håper banken samarbeiderBob bob dag.
Dagen starta med å gå på vekta! Minus 35 kg på 7 mnd. Hurra! 2 kg ifra å være normalvektig! Dette er ett tall jeg ikke har sett på over 11 år!
Gikk på trening og tok meg en god dusj. Vært med nav på intervju til arbeidstrening. Helt greit intervju.
Nå sitter jeg derimot og er vond i magen. Venter på banken skal ringe meg... Vi vil da få vite om vi får høyere lån for å kjøpe ett helt nytt hus.. Det er drømmen det. Men banken er jo ikke like samarbeidsvillige. Så her sitter jeg og gruer meg veldig. For i det de ringer og sier nei. Kommer jeg til å bli så jævlig skuffa og begynne å gråte som en tulling når jeg legger på tlf...![]()
Får håpe i det lengste. De kunne godt ringt snart da og få det overstått... Jeg var i møte med de på fredag, alt var klargjort med papir og snakking. Nå kan jeg uansett ikke gjøre mer...![]()
Må inn en gang til å få midlertidlig fylling på andre siden
Mhm er detHuff... Kjedelig
God ettermiddagGod morgen alle. I dag er siste dagen på besøk hos familien på Østlandet. Det blir rart å dra hjem i morra
Takk, den er hektisk men toppTakk for det!
Du får ha en fin dag du og![]()
Å? Mye som skjer?Takk, den er hektisk men topp![]()
Bob bob dag.
Nå sitter jeg derimot og er vond i magen. Venter på banken skal ringe meg... Vi vil da få vite om vi får høyere lån for å kjøpe ett helt nytt hus.. Det er drømmen det. Men banken er jo ikke like samarbeidsvillige. Så her sitter jeg og gruer meg veldig. For i det de ringer og sier nei. Kommer jeg til å bli så jævlig skuffa og begynne å gråte som en tulling når jeg legger på tlf...
Ja.Hei heiFått noe svar fra banken enda?