Ja er visst detEr det lastebil eller?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er visst detEr det lastebil eller?![]()
Det får vi satse påOh, håper kveldene blir sosiale i det minste![]()
Jada var noen uker siden sist nå siden det ikke har passet så da var det greit å få det tilSå koselig da![]()
Åja, det vsr sant ja. Håper føret blir greitNei vi skal til sunnmøre i konf
Så fintKos deg idag
Jeg har sendt min farmor på strikke oppdrag så hun skal se om de har mønsteret på sparkjøp idag, ellers må jeg skrive det ut mens hun kjøper garn
Vis vedlegget 173160
Hvorfor var han sur da?Nei var ikke det
Det snør jo mye mer enn før xD kor du bor?Det snør, det snør, tiddelibom
Gått en annen rute?Utrolig digg å gå i skogen i dag. Helt ny plass![]()
Jippi, så braHurra gubben har fått seg jobb og starter allerede på mandag. Foreløpig kun engasjement til ut november men med muligheter for forlengelse og evt fast forsto jeg :-D
Vi skal ha barnevakt med overnatting. Første natt uten ossSkal dere noe gøy i helgen?
Jeg skal jobbeSkal dere noe gøy i helgen?
God bedringHei jenter
Jeg som skulle skravle litt her idag. Tror jeg må slappe av. Ble brått så dårlig. Var dårlig på morgen men ikke sånn. Vondt under øyne, nå kom hodepine, ekkel i kroppen med tungpust og ekstremt kvalm :/
TakkerJippi, så bra
Grattis til mannen! Hva slags jobb er det?![]()
HurraHurra gubben har fått seg jobb og starter allerede på mandag. Foreløpig kun engasjement til ut november men med muligheter for forlengelse og evt fast forsto jeg :-D
Uff da, blitt en slitsom ettermiddag for hamOrk kom hjem til en liten som bare hyler og sutrer. Er nok trøtt siden han kun sov 1 time idag på luren da en venninne skulle passe han mens gubben var på intervju:-/. Hjemme sover han 1.5-2 timer
God helg snuppaDa var det helg![]()
Tror det er antall innleggAlle disse små kommentarer under profilbildet til folk, jeg tenker bl.a. på "forelsket i forumet", " glad i forumet" og "gift med forumet". Hva er det dom styrer de?
Hvor ofte man går inn på bv? Hvor ofte man skriver/lager tråder? Poeng?![]()
HeiHallo folkens ! Er det noe liv her i kveld? Jeg skal feire bursdagen til faren min så er nok ikke så skravlesjuk i dag.