Skal igjennom. To år med regnskap joho.Åja![]()
Kos deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal igjennom. To år med regnskap joho.Åja![]()
Kos deg![]()
Er egentlig ganske lett.Åh så fintdu er flink ja
![]()
2,5 år? Hmm... Jeg tenker at det ordner seg... Hun "glemmer" det etterhvert? Eller kjøp et lilla klistremerke og klistra på siden av skoen?Spør her inne jeg. N er helt besatt av lilla. Alt må være lilla, så joggeskoene i sort er ikke godkjent. Hun prøver å ta de av seg hele tiden. Sier at ikke alt er i lilla og at de sorte er like fine, men nytter ikkeflere som har opplevd det? Hva gjorde du?
Håper det, ble hagl her da utover dagen, og da var jeg glad for at jeg var på jobbHehe, ja
Får håpe det forblir fint til helga![]()
Blir det en genser?Er egentlig ganske lett.
Til og med jeg som akkurat har lært å strikke klarer det
Helt enig, håper bare det fortsetter sånn ogsåFør babyen har kommet er jeg glad for forskjellen, 4 åringen er selvstendig og tålmodig, det kan jo forandre seg innen juli da men![]()
Skal bli genser til lille UBlir det en genser?![]()
Hun går å henter vinterskoene i stede :O disse barna altså2,5 år? Hmm... Jeg tenker at det ordner seg... Hun "glemmer" det etterhvert? Eller kjøp et lilla klistremerke og klistra på siden av skoen?
Vi kjøpte sandaler til gutten når han va ca 2,5, men de skulke han ABSOLUTT ikke ha, han skrek "au, au, au" når vi prøvd de. Men når sommeren kom så brukte han de allikevel. Men spørs om det blir noe annet når hun absolutt skal ha lilla da.
Joa men er ikke så ofte som førJoda, man finner tid innimellom![]()
Ja etterhvertUff, da får du hvile deg litt![]()
Haha ja og perfekt til jenteJepp, den passer perfekt til gutt![]()
![]()
![]()
Hurra for helgDa var det helg![]()
Kos deg i bursdagHallo folkens ! Er det noe liv her i kveld? Jeg skal feire bursdagen til faren min så er nok ikke så skravlesjuk i dag.
Nei vi skal til sunnmøre i konfSkal dere på fjellet ?
Så koselig daHjemme fra turntrening med kb og han fpr snart kompisen på overnatting
Du ER flinkFøler meg flink i kveld
![]()
Er det lastebil eller?Ja delvis. Har jobbet som sjåfør men mest innen distribusjon. Nå skal han være i anleggsbransjen
![]()
Oh, håper kveldene blir sosiale i det minsteSkal igjennom. To år med regnskap joho.