Skal dere noe gøy i helgen?
Jeg skal jobbe.. Jobbe og jobbe.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal dere noe gøy i helgen?
Å fyhva jobber du med?
Stå på når man da endelig for fri er det gull vært detFyttikatta for en travel dag! Glad jeg er ferdig. Men pga travelt på jobb og lite folk skal jeg nå jobbe 10 dager i strekk.. Men da får jeg fri en arbeidshelg jeg trenger fri. Så da må det bare gå
Krysser fingrene for detOkda er det bare å vente og se
men det går sikkert bra. Er dere heldige sover han dypt og tar igjen litt av den tapte søvnen idag.... Går jo å håpe i hvert fall
![]()
Godt med litt forandringLys gråikke store forandringen, men utgjør litt i romfølelsen
![]()
Ja, det skjønner jeg.Takk, blir greit å få han i jobb igjen![]()
Godt å få det gjortGodt med litt forandringhar akkurat malt min "nye" pipe i kalkmaling jeg
![]()
Skal på IKEA å kjøpe barneseng og nye kommoderSkal dere noe gøy i helgen?
Ja gleder meg til å se han sammen med mannenHuff da, godt med kontroll snart da! Å gratulerer til 31 uker da har du kommet langtgleder meg til jeg og er der, er bare 13 nå
![]()
Gamle bildet mitt. Rart :ODet er så rart, for når jeg quoter deg får jeg ett profilbilde av en tegna baby som tisser!
Føler meg bedre, men mye tak i magen idag så holder meg i ro just in caseHåper du føler det bedre nå
Så hva har du spist?Spist for mye!!! Au!!![]()
Åh så fintFøler meg flink i kveld
![]()
Ja delvisJa, det skjønner jeg.Er det noe av det samme han har holdt på med før?
Jeg også:-/Spist for mye!!! Au!!![]()