Skravletråd April

Tøft det der. Prøv å hold han våken så lenge det bare går da så får vi krysse fingrene for at han sover litt allikevel imorgen :)
Han sovnet nettopp:-). Akseptabel tid da han normalt pleier å legge seg mellom 18 og 19 og sovne innen kl 19.15 somregel avhengig av når han er i seng:-)

Hurra gubben har fått seg jobb og starter allerede på mandag :-). Foreløpig kun engasjement til ut november men med muligheter for forlengelse og evt fast forsto jeg :-D
Så bra :)
Gratulerer :)

Da var på vei ut av amme tåke og til gardemoen første tur alene vekk fra baby verden .

Hei jenter :)
Jeg som skulle skravle litt her idag. Tror jeg må slappe av. Ble brått så dårlig. Var dårlig på morgen men ikke sånn. Vondt under øyne, nå kom hodepine, ekkel i kroppen med tungpust og ekstremt kvalm :/
Håper du føler det bedre nå

Fyttikatta for en travel dag! Glad jeg er ferdig. Men pga travelt på jobb og lite folk skal jeg nå jobbe 10 dager i strekk.. Men da får jeg fri en arbeidshelg jeg trenger fri. Så da må det bare gå

Han sovnet nettopp:-). Akseptabel tid da han normalt pleier å legge seg mellom 18 og 19 og sovne innen kl 19.15 somregel avhengig av når han er i seng:-)
Ok :) da er det bare å vente og se ;) men det går sikkert bra. Er dere heldige sover han dypt og tar igjen litt av den tapte søvnen idag.... Går jo å håpe i hvert fall :p

Back
Topp