Skravletråd April

Spør her inne jeg. N er helt besatt av lilla. Alt må være lilla, så joggeskoene i sort er ikke godkjent. Hun prøver å ta de av seg hele tiden. Sier at ikke alt er i lilla og at de sorte er like fine, men nytter ikke :p flere som har opplevd det? Hva gjorde du?
2,5 år? Hmm... Jeg tenker at det ordner seg... Hun "glemmer" det etterhvert? Eller kjøp et lilla klistremerke og klistra på siden av skoen? ;)
Vi kjøpte sandaler til gutten når han va ca 2,5, men de skulke han ABSOLUTT ikke ha, han skrek "au, au, au" når vi prøvd de. Men når sommeren kom så brukte han de allikevel. Men spørs om det blir noe annet når hun absolutt skal ha lilla da.

2,5 år? Hmm... Jeg tenker at det ordner seg... Hun "glemmer" det etterhvert? Eller kjøp et lilla klistremerke og klistra på siden av skoen? ;)
Vi kjøpte sandaler til gutten når han va ca 2,5, men de skulke han ABSOLUTT ikke ha, han skrek "au, au, au" når vi prøvd de. Men når sommeren kom så brukte han de allikevel. Men spørs om det blir noe annet når hun absolutt skal ha lilla da.
Hun går å henter vinterskoene i stede :O disse barna altså :p
Kanskje vi får kjøpe lilla sandaler hehe

Back
Topp