Skravletråd April

Mhm men som sagt de er litt vrange.å ønhlegen mener jo han har vokst av seg øretrøbbel nå...
Bytte sykehus?
Skal vel litt tid å vokse av seg øreproblemer og ha 4 ørebetennelser på en mnd! Er vel heller en forverring da vel!

Hun blir 4 i mai (noe hun gjerne sier til alle hun møter).
Og hun vil mye heller leke med barna enn å komme hjem men hun har begynt oppføre seg i butikken etter at jeg ble skikkelig konsekvent på at hvis hun ikke oppførte seg fikk hun ikke noe der lengre, om det så var snakk om yoghurt så ble det tatt tilbake ;)

Men til gjengjeld løper hun gjerne inn i bhg og glemmer å si hadet da ;)
Så bra da :) det blir vel bedre her og.
Du får ha noe å lokke med for å komme hjem da? :) teks at hun kan få være med å lage middag eller noe annet som hun syns er gøy?
Her har jeg oppdaget at alt funker (nesten alt) om man sier "ska vi se hvem som kommer først?" Da springer han som en gal :p

Så bra da :) det blir vel bedre her og.
Du får ha noe å lokke med for å komme hjem da? :) teks at hun kan få være med å lage middag eller noe annet som hun syns er gøy?
Her har jeg oppdaget at alt funker (nesten alt) om man sier "ska vi se hvem som kommer først?" Da springer han som en gal :p
Hjelper ikke :p
Blir litt gal og tenker det blir vanskelig med stor mage etterhvert, bare mangelen på energi gjør det ille nok :o
Glad mannen skal hente imorgen! ;)

Hva skjer i kveld da damer?
Jeg sitter fortsatt oppe siden middag så her er humøret på topp :D
(Har lugge på sofaen etter middagen de siste kveldene og legger meg i sengen etter at lillegutt er lagd) så nå går det an å skravle :)

Back
Topp