Bytte sykehus?Mhm men som sagt de er litt vrange.å ønhlegen mener jo han har vokst av seg øretrøbbel nå...
Skal vel litt tid å vokse av seg øreproblemer og ha 4 ørebetennelser på en mnd! Er vel heller en forverring da vel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bytte sykehus?Mhm men som sagt de er litt vrange.å ønhlegen mener jo han har vokst av seg øretrøbbel nå...
Uff daSkal inne til legen igjen. Kroppen min jobber hardt mot noe som ikke skal være der. Av en eller annen grunn så skjer alt nå:/
Skal pakke mer i gamle leiligheten, vi skal nok bruke helga på å vaske utHva skjer i kveld da damer?
Så bra daHun blir 4 i mai (noe hun gjerne sier til alle hun møter).
Og hun vil mye heller leke med barna enn å komme hjem men hun har begynt oppføre seg i butikken etter at jeg ble skikkelig konsekvent på at hvis hun ikke oppførte seg fikk hun ikke noe der lengre, om det så var snakk om yoghurt så ble det tatt tilbake
Men til gjengjeld løper hun gjerne inn i bhg og glemmer å si hadet da![]()
Alexander Erik Hubertus Bertil , med tiltalsnavn prins Alexander, hertug av SödermanlandsOg hva ble navnet??![]()
Så koseligStraks avgårde på ul før kveldsvakt. Gleder meg til å hilse på huleboer igjen
![]()
Desverre, har ikke nok til meg selv engangNoen som har litt energi å låne bort? Skulle ha ryddet og ordnet her men er bare sliten![]()
Håper jeg ogsåNei leste nånn andre innlegg nådet var kjipt!! Håper dere får ordnet med en tidligere time!
Hjelper ikkeSå bra dadet blir vel bedre her og.
Du får ha noe å lokke med for å komme hjem da?teks at hun kan få være med å lage middag eller noe annet som hun syns er gøy?
Her har jeg oppdaget at alt funker (nesten alt) om man sier "ska vi se hvem som kommer først?" Da springer han som en gal![]()
God helg snuppaNå er det helg
Kb har besøk av to jenter, jeg har ryddet litt
Jeg sitter fortsatt oppe siden middag så her er humøret på toppHva skjer i kveld da damer?
Får se om jeg finner noen reserver her daDesverre, har ikke nok til meg selv engang![]()
Midt i fellesferien?!Jadda fikk brev fra drammen sykehus.
Kb har fått time midt i juli![]()
Ikke så lett å bytte dessverreBytte sykehus?
Skal vel litt tid å vokse av seg øreproblemer og ha 4 ørebetennelser på en mnd! Er vel heller en forverring da vel!
Hadde likt å se deg liggende under spisebordet med en bokSom mor, så sønn
Eldste sitter under spisebordet og leser kokebok
Blir ok godt å bli ferdigSkal pakke mer i gamle leiligheten, vi skal nok bruke helga på å vaske ut![]()
Så flott daDet hadde jeg så absolutt
KjedeligIkke så lett å bytte dessverre
Hvertfall med familiehistorikken vår![]()
Takk søta ❤God helg snuppa
Jeg må holde ut en dag til på jobb![]()
He he ja dt ogsåMidt i fellesferien?!![]()