Skravletråd April

Jeg har da lugget i sengen i hele dag men har fortsatt ikke noe mer energi. Men nå MÅ jeg opp, ska kjøre i bhg og lage middag :(
"Giv meg styrke" liksom :p
Huff ja samme her, hjalp ikke at snuppa løp igjenom hele bhg flere ganger og lo! Huff føler hun er for gammel til å ikke høre etter ved henting, og kan bli veldig utfordrende jo nærmere oktober vi kommer

Du slutter vel ikke å skravle du ;)
Men du skravler utrolig mye mer enn meg :p

De poengene kom jo mest i min storhetstid hvor jeg lå på første plass på topp 100 ganske lenge og med mange innlegg :p
Har roet meg skikkelig ned ;)

Da griner man fordi ei god venninne er så søt ❤️ skulle bodde
nærmere hverandre :/

Huff ja samme her, hjalp ikke at snuppa løp igjenom hele bhg flere ganger og lo! Huff føler hun er for gammel til å ikke høre etter ved henting, og kan bli veldig utfordrende jo nærmere oktober vi kommer
Åh sånt er fryktelig irriterende! :p akkurat fra bhg pleier gutten å bli med, men når vi er i butikken.... Åh hjelpe meg! Han springer frem og tilbake og hylskriker når jeg prøver å holde vognen hans (sånn me flagge på). I det siste har han begynt med å stå ved siden av brødmaskinen når folk skjærer brød i tilfelle han kan stjele en brød-kant som blir liggende :P
Jeg går ikke på butikken med han nå lenger om vi sier sånn ;)
Han er 3 år :) Hvor gammel er dattra di? :)

Back
Topp