SantHaha, hvorfor ikke liksom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SantHaha, hvorfor ikke liksom![]()
Gjør det! For slike ting burde da holde for å få raskere hjelp!Skulle tro det men ser ikke sånn ut.
Må ringe i morgen og hhøre
Mhm var jo en grunn til at legen sendte nytt brevGjør det! For slike ting burde da holde for å få raskere hjelp!
Her dro alle 3 på en liten sykkelturDeilig når man kan konsentrere seg om EN unge omgangenmannen bygger lego med en og jeg og andremann lager sjokoladekake
![]()
Herlig ❤Deilig når man kan konsentrere seg om EN unge omgangenmannen bygger lego med en og jeg og andremann lager sjokoladekake
![]()
Ja, du får ringe og si ifra, håper det blir noe fortgang!Mhm var jo en grunn til at legen sendte nytt brev
Koselig daHer dro alle 3 på en liten sykkeltur
De storkoser segHerlig ❤
Koste guttene seg?
Jaja sånn går det noen ganger, er verdt det for fornøyde barnDe storkoser segblir litt senere i seng i dag, men det får gå
![]()
Spørs vel. De er litt vrangeJa, du får ringe og si ifra, håper det blir noe fortgang!
Yrs det er detKoselig da![]()
Men må jo spare mye tid for dem også om de undersøker øret før operasjon! Kan umulig ta så lang tid for demSpørs vel. De er litt vrange![]()
Puh...godt dere fikk litt ekstra søvnOff jasovna 6:30 igjen da. Så vi fikk en time på øyet. Nå er vi redy to rock
![]()
Det er jo koselig daAbsolutt
Kjenner han ene fra før og datteren til han andre (mannen er faktisk i slekt med kona hans)
Takk for detGratulert snuppa![]()
Mhm men som sagt de er litt vrange.å ønhlegen mener jo han har vokst av seg øretrøbbel nå...Men må jo spare mye tid for dem også om de undersøker øret før operasjon! Kan umulig ta så lang tid for dem
Nei leste nånn andre innlegg nåNei det var ikke braså jeg må ringe de i morgen
Og hva ble navnet??God dag damer![]()
Full dag på jobben igår samt bowling med kollegaer etterpå også hadde mannen bursdag igår![]()
Merket godt bekkenløsningen igår og delvis idag så tar det litt med ro nå
Sitter og venter på at svenske kongen skal si hva den lille prinsen skal hete og hans tittel, tv 4 har stanset vanlig tv-program og diskuterer da dette, herlig å bo i Sverige![]()