God morgenGod morgen![]()
Håper alle får en fin dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen![]()
Håper alle får en fin dag![]()
Jeg har fått en tilleggsfunksjon på jobb som jeg hadde veldig lyst på![]()
God morgen...dø trøtt men L mente at jeg skal være våken og han sove.... prøvd alt for å våkne men sitter ennå er like trøtt som en dupp
Heldig du som har helg etter i dag.. Jeg må vente til i morgenGod morgen
Ny elendig natt. Kjenner jeg trenger søvn.
Godt det er helg etter i dag
Jajeg var litt sleip i natt
småen våknet og min samboer drev å dyttet i meg men jeg bare lå helt i ro så han gikk i stedet
![]()
Uff, føler med deg.. Vært oppe siden seks tiden og hverken frokost, kaffe eller rampestreker fra toåringen har klart å vekt meg skikkelig -_-
Ford galaxy stasjonsvognStas med ny bil daHva slags?
HahaHa ha aldri i livet
Jada, men jeg skal innrømme at jeg begynner å bli litt utålmodigGodt det går fremover![]()
AbsoluttHihi
Snekkere kan være i interessante folk![]()
Kaffe har jeg fått")pappa lager kaffe på morgenen til meg. Men hjelper lite uten koffein; p løp med l på armen for å få frokosten. Nå er min litt mindre tenker jegUff, føler med deg.. Vært oppe siden seks tiden og hverken frokost, kaffe eller rampestreker fra toåringen har klart å vekt meg skikkelig -_-
Ford galaxy stasjonsvogn![]()
Dagene går,og jeg gleder meg til det står juli på kalenderenTakk. Joda det skranter i vei
. Hvordan er formen din?
Ja, det blir helt fantastiskSå brablir godt å få helt nytt hus vel?
Gratulert snuppaJeg har fått en tilleggsfunksjon på jobb som jeg hadde veldig lyst på![]()
Huff da, håper du får en noenlunde bra dag uansettGod morgen
Ny elendig natt. Kjenner jeg trenger søvn.
Godt det er helg etter i dag
Kos deg på jobbNå må jeg jobbe litt . Ha en fin dag alle sammen
Vi vurderte s-Max lenge ogsåKjekt med stor bil. Vi vurderer å bytte ut den vi har nå. Mannen er veldig usikker. Hadde vi hatt råd hadde vi gått for Audi q7.. Men blir nok en Ford s-max i stedet![]()
Samme herDagene går,og jeg gleder meg til det står juli på kalenderen![]()