Skravletråd April

Takk :) må vel ut snart å kjøpe noe halstabletter. Har sikkelig wiskey stemme :p skulle tro jeg har vært på fylla med ett rockeband :p
god bedring :) jeg har nettopp vært sånn selv, men er og allergi her

Det er tidlig.. Jeg må opp 6 hver dag når jeg har tidligvakter. det er slitsomt! Våkner liksom aldri

Ja samme her, mannen drar på skolen alt fra 7-9, så vi står alltid opp i 6 tiden. Men av og til bestemmer den ene eller den andre seg for å starte dagen enda litt tidligere :P

Mja... Men e bare 70% sykemeldt så skal på jobb en time eller to. Verst å være så her trøtt bare :(
Fikk ikke til å sove igår fordi jeg ble så sulten at jeg bare måtte opp å lage meg kveldsmat. Ble vel nesten 2 før jeg sovnet og gutten vekte meg for 20 min siden :(
Jaja, får jo sove når jeg er ferdig med arbeidet i hvert fall :)
Huff, kanskje du skulle hatt 100% sykmelding til du begynner å føle deg bedre?

:-O. Føler dette svangerskapet bare flydd avsted:). Har termin om 3 måneder på dagen igår:-O.
samme her. oi tiden flyr :o men samtidig føler jeg at jeg har bedre tid til å gjøre klart alt denne gang. jeg stresser ikke sånn som jeg gjorde med N med redebygging

Samme her :-). Føles så langt frem i tid selv om vi snart er i mai og dermed bare 2 måneder til juli:-O
Tenker at så snart det står juni på kalenderen så stresser jeg nok en del :p
Egentlig så syns jeg det akkurat var januar? :p

God dag damer :)
Full dag på jobben igår samt bowling med kollegaer etterpå også hadde mannen bursdag igår ;)
Merket godt bekkenløsningen igår og delvis idag så tar det litt med ro nå ;)

Sitter og venter på at svenske kongen skal si hva den lille prinsen skal hete og hans tittel, tv 4 har stanset vanlig tv-program og diskuterer da dette, herlig å bo i Sverige :p

samme her. oi tiden flyr :o men samtidig føler jeg at jeg har bedre tid til å gjøre klart alt denne gang. jeg stresser ikke sånn som jeg gjorde med N med redebygging
Jeg er også fryktelig rolig denne gangen.. hsr kjøpt bilstol så jeg får henne med meg fra sykehuset :p

Jeg er også fryktelig rolig denne gangen.. hsr kjøpt bilstol så jeg får henne med meg fra sykehuset :p
Hihi ❤️
Også må hun ha klær da. Kan ikke gå naken heller :p

God dag damer :)
Full dag på jobben igår samt bowling med kollegaer etterpå også hadde mannen bursdag igår ;)
Merket godt bekkenløsningen igår og delvis idag så tar det litt med ro nå ;)

Sitter og venter på at svenske kongen skal si hva den lille prinsen skal hete og hans tittel, tv 4 har stanset vanlig tv-program og diskuterer da dette, herlig å bo i Sverige :p
Du må passe på! Hvil I dag nå.

Hva tror du han blir hetende? :)

Tenker at så snart det står juni på kalenderen så stresser jeg nok en del :p
Egentlig så syns jeg det akkurat var januar? :p
Har termin i midten av juli så tenker i slutten av juni vil jeg nok begynne å stresse litt mer :-).
Ja var det ikke nettopp januar da?:-P

Du må passe på! Hvil I dag nå.

Hva tror du han blir hetende? :)
Ja passer på å hvile også ;) og derfor stresser jeg ikke idag ;)

Trenger ikke gjette for ble en liten prins Alexander ;)

Alexander Erik Hubertus Bertil

Tenkte meg et av navnene ble Bertil da ihvertfall

Hehe :p
Har litt men langt fra alt vi burde ha, men det blir vel :)
Kjøpt på salg og har noe etter N så vi har faktisk klærne :O hadde ikke trodd det. Er så liten pene klær til gutt :/

Kaffe har jeg fått")pappa lager kaffe på morgenen til meg. Men hjelper lite uten koffein; p løp med l på armen for å få frokosten. Nå er min litt mindre tenker jeg:) bare 3 mnd . Men holdt meg våken lenge i natt;p

Deilig at han lager kaffe da :) Her blir det litt sporadisk kaffelaging utifra hvor tidlig han må dra.. Har en på 3 måneder selv, men han er som oftest godt fornøyd med å ligge på babygymmen når jeg har ting jeg må gjøre, så han er veldig grei sånn sett :P

Uheldigvis, ikke så veldig... storesøster har hostet og grått, og har måttet ligge på meg(nektet å sove med pappaen eller egen seng), så da ble det hylekor hver gang lillebror våknet for nattmat... -_-
Hvordan har natta di vært da?
Dårlig her også :(

Back
Topp