2 måneder går fortSamme her. Føles så langt frem i tid selv om vi snart er i mai og dermed bare 2 måneder til juli:-O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 måneder går fortSamme her. Føles så langt frem i tid selv om vi snart er i mai og dermed bare 2 måneder til juli:-O
god bedringTakkmå vel ut snart å kjøpe noe halstabletter. Har sikkelig wiskey stemme
skulle tro jeg har vært på fylla med ett rockeband
![]()
:-O. Føler dette svangerskapet bare flydd avsted2 måneder går forther er det termin om 2 måneder og 5 dager !
![]()
Det er tidlig.. Jeg må opp 6 hver dag når jeg har tidligvakter. det er slitsomt! Våkner liksom aldri
Huff, kanskje du skulle hatt 100% sykmelding til du begynner å føle deg bedre?Mja... Men e bare 70% sykemeldt så skal på jobb en time eller to. Verst å være så her trøtt bare![]()
Fikk ikke til å sove igår fordi jeg ble så sulten at jeg bare måtte opp å lage meg kveldsmat. Ble vel nesten 2 før jeg sovnet og gutten vekte meg for 20 min siden
Jaja, får jo sove når jeg er ferdig med arbeidet i hvert fall![]()
samme her. oi tiden flyr:-O. Føler dette svangerskapet bare flydd avsted. Har termin om 3 måneder på dagen igår:-O.
Haha, hvilken bil?Hva finner mannen på når han er alene. Joda. Han kjøper ny bilhaha
Samme hersamme her. oi tiden flyrmen samtidig føler jeg at jeg har bedre tid til å gjøre klart alt denne gang. jeg stresser ikke sånn som jeg gjorde med N med redebygging
Tenker at så snart det står juni på kalenderen så stresser jeg nok en delSamme her. Føles så langt frem i tid selv om vi snart er i mai og dermed bare 2 måneder til juli:-O
Jeg er også fryktelig rolig denne gangen.. hsr kjøpt bilstol så jeg får henne med meg fra sykehusetsamme her. oi tiden flyrmen samtidig føler jeg at jeg har bedre tid til å gjøre klart alt denne gang. jeg stresser ikke sånn som jeg gjorde med N med redebygging
HihiJeg er også fryktelig rolig denne gangen.. hsr kjøpt bilstol så jeg får henne med meg fra sykehuset![]()
Du må passe på! Hvil I dag nå.God dag damer![]()
Full dag på jobben igår samt bowling med kollegaer etterpå også hadde mannen bursdag igår![]()
Merket godt bekkenløsningen igår og delvis idag så tar det litt med ro nå
Sitter og venter på at svenske kongen skal si hva den lille prinsen skal hete og hans tittel, tv 4 har stanset vanlig tv-program og diskuterer da dette, herlig å bo i Sverige![]()
HeheHihi![]()
Også må hun ha klær da. Kan ikke gå naken heller![]()
Har termin i midten av juli så tenker i slutten av juni vil jeg nok begynne å stresse litt merTenker at så snart det står juni på kalenderen så stresser jeg nok en del
Egentlig så syns jeg det akkurat var januar?![]()
Ja passer på å hvile ogsåDu må passe på! Hvil I dag nå.
Hva tror du han blir hetende?![]()
Kjøpt på salg og har noe etter N så vi har faktisk klærne :O hadde ikke trodd det. Er så liten pene klær til gutt :/Hehe
Har litt men langt fra alt vi burde ha, men det blir vel![]()
Kaffe har jeg fått")pappa lager kaffe på morgenen til meg. Men hjelper lite uten koffein; p løp med l på armen for å få frokosten. Nå er min litt mindre tenker jegbare 3 mnd . Men holdt meg våken lenge i natt;p
Dårlig her ogsåUheldigvis, ikke så veldig... storesøster har hostet og grått, og har måttet ligge på meg(nektet å sove med pappaen eller egen seng), så da ble det hylekor hver gang lillebror våknet for nattmat... -_-
Hvordan har natta di vært da?
Hva slags bil?Hva finner mannen på når han er alene. Joda. Han kjøper ny bilhaha
Sånn om her daHusker ikke. Men ble medlem en stund før jeg begynte å bruke det "skikkelig" under siste svangerskap.