vel ser ut til å avta nå tok den på mandag!Uff, gleder meg ikke i det hele tatt, og stakkar pappaen som må ta seg av det alene.. Hvordan går det med L nu? Hatt vondt i magen lenge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vel ser ut til å avta nå tok den på mandag!Uff, gleder meg ikke i det hele tatt, og stakkar pappaen som må ta seg av det alene.. Hvordan går det med L nu? Hatt vondt i magen lenge?
Får håpe det bedrer seg mot jul kanskje? Eller det bred jo være litt nå som det snart er 17 mai ...Virkelig teit :/
Huff daSkal inne til legen igjen. Kroppen min jobber hardt mot noe som ikke skal være der. Av en eller annen grunn så skjer alt nå:/
Tror den er brukt, men er til salgs hos forhandler. Masse plassblir i grunnen deilig
![]()
Ja, de har noenBertil er vist det ja, og tydeligvis lenge siden noen har blitt kalt det så mange mente at et av navnene blir detHubertus har jeg heller aldri hørt før, men men han skal bruke Alexander da
![]()
Begynner å bli delvis vant til svenske navn og antall navn da![]()
Hvem er før deg, bortsett fra Ronja?Fornøyd med 3 plassen ja
Joda, helt grei. I dag blør jeg masse neseblod og en del brekninger, men bekkenet er overraskende braÅssen er formen ?
vel ser ut til å avta nå tok den på mandag!![]()
Såvidt, jeg på overtid og du før så er vi liktJeg har termin 20., så du er litt før meg![]()
Vi var litt heldig da. Han får byttet ungkarsbilen sin inn mot denne bilen ellers hadde vi ikke hatt mulighetJeg drømmer om en s-maxhar Ford mondeo fra før
![]()
Ja åpen barnehage er foreldre med så kan man bli kjent med andre of barna lekeÅpen barnehage hørtes artig ut, er det sånn hvor foreldra er med? Lillemor og jeg er på besøk hos mamma og pappa, så her er det kun avslapping ( og litt møte med barndomsvenner) på agendaen den neste uka.
Her er der jeg som er hjemme nåHerlig! Jeg dytter til mannen og sender han bevisst inn. Men så har han permisjon å da![]()
Syns de fleste har 3 navn her, og forvirrende på jobb noen gangerJa, de har noenjobber sammen med ei svensk ei,hu har 3 navn
Kult at de velger sånn "gamle" navn syns jeg da![]()
Uff jeg har liksom ignorert den allergien litt jeg dagod bedringjeg har nettopp vært sånn selv, men er og allergi her
Svensk navnetradisjon er tre navn hvor oftest det er det i midten som er der som brukesJa, de har noenjobber sammen med ei svensk ei,hu har 3 navn
Kult at de velger sånn "gamle" navn syns jeg da![]()
Snart klar for å ta meg en time på putaBrahva med deg
![]()