Skravletråd April

Ja passer på å hvile også ;) og derfor stresser jeg ikke idag ;)

Trenger ikke gjette for ble en liten prins Alexander ;)

Alexander Erik Hubertus Bertil

Tenkte meg et av navnene ble Bertil da ihvertfall
Spennende navn da :)
Hubertus? Har jeg aldri hørt før :p er Bertil et kongelig navn i Sverige?

Det er godt å høre :)

Deilig at han lager kaffe da :) Her blir det litt sporadisk kaffelaging utifra hvor tidlig han må dra.. Har en på 3 måneder selv, men han er som oftest godt fornøyd med å ligge på babygymmen når jeg har ting jeg må gjøre, så han er veldig grei sånn sett :P
Baby gymmen er fin:) eller vippestolen. Men han har litt vondt i magen fra 3 mnd vaksinen så da er armen best:)

Baby gymmen er fin:) eller vippestolen. Men han har litt vondt i magen fra 3 mnd vaksinen så da er armen best:)

Ja spent på hvordan den blir. Pappaen skal ta med begge to til lillebrors 3måneders kontroll neste tirsdag for å få vaksine. Jeg kan ikke være med da jeg har tannlege time til omtrent samme tid, som i tillegg befinner seg på den andre siden av byen..

Ja spent på hvordan den blir. Pappaen skal ta med begge to til lillebrors 3måneders kontroll neste tirsdag for å få vaksine. Jeg kan ikke være med da jeg har tannlege time til omtrent samme tid, som i tillegg befinner seg på den andre siden av byen..
Det var ikke gøy :( aldri hørt så hjerteskjærende skrik fra L før:( ennå vondt i brystet :(

Spennende navn da :)
Hubertus? Har jeg aldri hørt før :p er Bertil et kongelig navn i Sverige?

Det er godt å høre :)
Bertil er vist det ja, og tydeligvis lenge siden noen har blitt kalt det så mange mente at et av navnene blir det ;) Hubertus har jeg heller aldri hørt før, men men han skal bruke Alexander da ;)

Begynner å bli delvis vant til svenske navn og antall navn da ;)

Back
Topp