Ha ha høres herlig utTakkmå vel ut snart å kjøpe noe halstabletter. Har sikkelig wiskey stemme
skulle tro jeg har vært på fylla med ett rockeband
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha høres herlig utTakkmå vel ut snart å kjøpe noe halstabletter. Har sikkelig wiskey stemme
skulle tro jeg har vært på fylla med ett rockeband
![]()
Ford galaxy stasjonsvogn![]()
Ja,jeg er noen uker før deg bare? Jeg har termin 9Har termin i midten av juli så tenker i slutten av juni vil jeg nok begynne å stresse litt mer.
Ja var det ikke nettopp januar da?![]()
Spennende navn daJa passer på å hvile ogsåog derfor stresser jeg ikke idag
Trenger ikke gjette for ble en liten prins Alexander![]()
Alexander Erik Hubertus Bertil
Tenkte meg et av navnene ble Bertil da ihvertfall
Ja,det er vel litt mer sånn dalle søte ting til jente enn gutt,desverre :/Kjøpt på salg og har noe etter N så vi har faktisk klærne :O hadde ikke trodd det. Er så liten pene klær til gutt :/
Baby gymmen er finDeilig at han lager kaffe daHer blir det litt sporadisk kaffelaging utifra hvor tidlig han må dra.. Har en på 3 måneder selv, men han er som oftest godt fornøyd med å ligge på babygymmen når jeg har ting jeg må gjøre, så han er veldig grei sånn sett
![]()
Virkelig teit :/Ja,det er vel litt mer sånn dalle søte ting til jente enn gutt,desverre :/
Dårlig her også![]()
Baby gymmen er fineller vippestolen. Men han har litt vondt i magen fra 3 mnd vaksinen så da er armen best
![]()
Det var ikke gøyJa spent på hvordan den blir. Pappaen skal ta med begge to til lillebrors 3måneders kontroll neste tirsdag for å få vaksine. Jeg kan ikke være med da jeg har tannlege time til omtrent samme tid, som i tillegg befinner seg på den andre siden av byen..
Bertil er vist det ja, og tydeligvis lenge siden noen har blitt kalt det så mange mente at et av navnene blir detSpennende navn da
Hubertus? Har jeg aldri hørt fører Bertil et kongelig navn i Sverige?
Det er godt å høre![]()
Fornøyd med 3 plassen jaHahadu har ei fin plassering du også
Blir godt med helg nåHeldig du som har helg etter i dag.. Jeg må vente til i morgen![]()
Det var ikke gøyaldri hørt så hjerteskjærende skrik fra L før
ennå vondt i brystet
![]()
Åssen er formen ?Ja, det blir helt fantastisk![]()
Ford galaxyHaha, hvilken bil?
Sånn stor bilHva slags bil?
Tror den er brukt, men er til salgs hos forhandler. Masse plassEn ny eller? God plass i den da antar jeg![]()
Jeg har termin 20., så du er litt før megJa,jeg er noen uker før deg bare? Jeg har termin 9![]()