Skravletråd april 2014

Vi har tatt masse buss for å få storebror på 2 årskontroll på gamle helsestasjonen. Er helt utslitt og begge ungene sovna på siste bussen hjem, og sover ennå ute i vogna!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hørtes ut som en slitsom dag. Godt kidsa sover da så kan du slappe av litt og :)


Lillegull 070414 :D
 
Her prøver vi å overleve første tannfrembrudd :/ mini har siden i forgårs bare sovet 15 min om gange for så å holde seg våken i 1-3 timer. Både meg og mini er jo dautrøtte, men ingenting funker :( vel, hun sov 30 min i natt etter å ha fått paracet, men det er fortsatt litt for lite søvn spør du meg :p
Får håpe tenna snart er på plass så dere får litt hvile begge to :) er ikke bare bare å få tenner for dissa små :)


Lillegull 070414 :D
 
Får håpe tenna snart er på plass så dere får litt hvile begge to :) er ikke bare bare å få tenner for dissa små :)


Lillegull 070414 :D

Nei, syns såå synd på henne :( ikke lenge siden jeg fikk en visdomstann (som til slutt måtte opereres ut) og husker det gjorde temmelig ondt når den skulle opp og frem, sikkert litt forskjell på melketenner og visdomstenner, men vondt er detnok uansett :p
 
Er ikke godt.
Men heller at de får noen tenner np mens gommene fortsatt er litt myke. Værre når de blir helt harde og tenna presser på :/


Lillegull 070414 :D
 
Er ikke godt.
Men heller at de får noen tenner np mens gommene fortsatt er litt myke. Værre når de blir helt harde og tenna presser på :/


Lillegull 070414 :D

Å, blir gommene helt harde? Lærer noe nytt hver dag :p når blir de harde?
Ligger å ammer/legger mini nå, skikkelig spent på hvordan natta blir! Hadde vært deilig med noen timer sammenhengende søvn altså ;)
 
Å, blir gommene helt harde? Lærer noe nytt hver dag :p når blir de harde?
Ligger å ammer/legger mini nå, skikkelig spent på hvordan natta blir! Hadde vært deilig med noen timer sammenhengende søvn altså ;)
Har hørt fra fler nå at de begynner å bli hardere rundt 6-7 mnd alder. Så alt av tenner som kommer før det er vist bra xD etter det kan de visst få mer plager som feber osv :/


Lillegull 070414 :D
 
Back
Topp