Skravletråd april 2014

Tutdelafrut

Tutdelafrut
*MIA*
Slenger ut i håp om å finne noen skikkelige skravlekjærringer her inne!

Luft tanker, gleder, sorger, oppskrifter på mat, dessert, hvordan drepe brunsnegler, hodelus, ja you name it. Kom med det!

Kan starte med å fortelle at lille schnuppa har fått vaksine idag. Gråt fælt stakkars. Nå har a endelig sovnet etter en paracet og litt nattmat :)


Lillegull 070414 :D
 
Er så sint og frustrert!!!!! Søvn er et stort problem, dritt lei av å sloss for å få tulla til å sove, dag som natt. Og pappa han er ikke god nok, bare meg. Er nok fordi han ikke klarer å lese tegnene hennes, men hvor vanskelig kan det være da??!!

Sorry, måtte tømme meg litt, har holdt på med legging i fem timer nå :(


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er så sint og frustrert!!!!! Søvn er et stort problem, dritt lei av å sloss for å få tulla til å sove, dag som natt. Og pappa han er ikke god nok, bare meg. Er nok fordi han ikke klarer å lese tegnene hennes, men hvor vanskelig kan det være da??!!

Sorry, måtte tømme meg litt, har holdt på med legging i fem timer nå :(


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Bedre å tømme gørra enn å holde det inne. Har hatt noen uker nå med mating hver time natta igjennom. Blir fort sliten og frustrert av sånn. Så føler med deg. Håper baby snart blir venn med Ole lukkeøye da :)


Lillegull 070414 :D
 
Er så sint og frustrert!!!!! Søvn er et stort problem, dritt lei av å sloss for å få tulla til å sove, dag som natt. Og pappa han er ikke god nok, bare meg. Er nok fordi han ikke klarer å lese tegnene hennes, men hvor vanskelig kan det være da??!!

Sorry, måtte tømme meg litt, har holdt på med legging i fem timer nå :(


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Åh så slitsomt med sånne dager:( Man blir så innmari tappet for energi, så sliten og frustrert...

Menn er tydeligvis ikke like flinke til å forstå disse babyene like godt som oss...
Så da faller jo alt på oss , igjen !
 
Endelig ser det ut som jeg er ferdig med å røyte!!!! Var hår overalt en periode, men nå er det endelig over ser det ut som:)
 
Endelig ser det ut som jeg er ferdig med å røyte!!!! Var hår overalt en periode, men nå er det endelig over ser det ut som:)
Heldiggris!

Jeg røtter fortsatt værre en 20 bikkjer i røytesesongen. Var helt sikkert oppi 30 og men roe det litt med økt inntak av vitamine xD


Lillegull 070414 :D
 
Forøvrig tenker jeg at høye viker passer eldre menn.... Og tydeligvis ammende kvinner :p


Lillegull 070414 :D
 
Shoppet til lillegull i dag:)
Deilig at høsten er på vei, er en koselig årstid .
image.jpg
 
Noen som foresten har råd mot tett nese på baby? Kidden våkner hele tida med tett snute?


Lillegull 070414 :D
 
Noen som foresten har råd mot tett nese på baby? Kidden våkner hele tida med tett snute?


Lillegull 070414 :D
Vi kjøpte en sånn rar greie på apoteket, en slags ballong som visstnok skulle suge ut alt, men den funket dårlig - så den anbefaler jeg ikke !

Et tips kan være å legge en bok under to av beina på senga der baby har hodet, slik at hodet blir hevet.
 
Noen som foresten har råd mot tett nese på baby? Kidden våkner hele tida med tett snute?


Lillegull 070414 :D

Mi er også litt tett innimellom. Funker for oss å heve senga litt (som nevnt over her :) ) og vinnertrikset hver gang: skvise ut litt melk på skje (sprøyte hvis du har) og ha 2-3 dråper i nesa på gullet :) morsmelk kan brukes til det meste :p
 
Mi er også litt tett innimellom. Funker for oss å heve senga litt (som nevnt over her :) ) og vinnertrikset hver gang: skvise ut litt melk på skje (sprøyte hvis du har) og ha 2-3 dråper i nesa på gullet :) morsmelk kan brukes til det meste :p
Får ikke heva senga ettersom hu sover i vugge enda. Men får teste det med morsmelka! God ide!


Lillegull 070414 :D
 
Hvor lenge har du ammet? Har nesten ikke hår igjen jeg :( håper denne røytinga skal stoppe snart!!!
Jeg ammet kun i 6 uker , så etter det var det kun mme.
Baby er straks 4 mnd nå:)
 
Er på jakt etter ei god søskenvogn :p Hadde Carena double swing,men bagen ble alt for liten når frøkna nærmet seg 3 mnd. Skal se på en mountain buggy i dag, men er usikker egentlig på om jeg blir å like den. Et must er regulering på håndtaket for jeg er så lita ;) Noen som har eller vet om ei god søskenvogn?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp