Skravletråd april 2014

Det var fantorangen hun lo sånn av i går:)
Gøy å se de små sånn!

Synes ikke det er lenge siden hun lå som et lite nøste og knitret ved siden av meg, og nå sitter hun på fanget å ler seg ihjel av barnetv ! Så fort tiden går. Sukk.

Tiden går dessverre alt for raskt! :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ga vesla en prøveporsjon med grøt i går, 2 spiseskjeer, og i natt sov hun 12 timer!!!

:eek:
 
Steike! Flaks eller hjalp det virkelig? Må ha vært deilig for både mor og barn det der :)


Lillegull 070414 :D
Hun pleier å sove fra 19:30-06, men i dag sov hun enda to timer til:)

Skjønte ingenting da jeg våknet av meg selv og så at klokka var 08!!
Løp inn på rommet hennes for å sjekke og der lå hun i sin gode skjønnhetssøvn:)

Mamma var uthvilt:)
 
Hun pleier å sove fra 19:30-06, men i dag sov hun enda to timer til:)

Skjønte ingenting da jeg våknet av meg selv og så at klokka var 08!!
Løp inn på rommet hennes for å sjekke og der lå hun i sin gode skjønnhetssøvn:)

Mamma var uthvilt:)

Er deilig når de sover så lenge :) Jeg våknet halv åtte i dag og lå en time i sengen å ventet på at mini skulle våkne :D
 
Skal se på ei søskenvogn i kveld, håper virkelig den er like fin som selger skal ha det til :) Har i hvertfall sagt at jeg må undersøke den før jeg bestemmer meg ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Lang dag i dag...har ei frøken som "klager" mye i disse dager.Og plutselig vil hun ikke ligge alene, skal bæres og underholdes til en hver tid...ett lite sukk fra en trøtt mamma i dag


Sent from my iPhone using BV Forum

Opplever det samme her også. Å ligge å leke "for seg selv" er kun kjekt i en superkort stund for tiden. Vil helst underholdes


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun pleier å sove fra 19:30-06, men i dag sov hun enda to timer til:)

Skjønte ingenting da jeg våknet av meg selv og så at klokka var 08!!
Løp inn på rommet hennes for å sjekke og der lå hun i sin gode skjønnhetssøvn:)

Mamma var uthvilt:)
Må være en deilig følelse å være uthvilt! Har helt glemt den jeg xD


Lillegull 070414 :D
 
Har nettopp kommet hjem fra bytur og tur til sykehuset. Har kjøpt tripp trapp stol, gleder meg til den blir tatt i bruk :)
Hadde to timer på habiliteringsenteret for barn og unge i dag med fysioterapaut og overlegen: lille ligger over gjennomsnittet i forhold til kronologisk alder og vi fikk beskjed om at mulighetene for senskader hos lille er mikroskopiske :D stolt og lettet mamma i dag altså :D
 
Har nettopp kommet hjem fra bytur og tur til sykehuset. Har kjøpt tripp trapp stol, gleder meg til den blir tatt i bruk :)
Hadde to timer på habiliteringsenteret for barn og unge i dag med fysioterapaut og overlegen: lille ligger over gjennomsnittet i forhold til kronologisk alder og vi fikk beskjed om at mulighetene for senskader hos lille er mikroskopiske :D stolt og lettet mamma i dag altså :D

Så bra :) godt å høre lille din har det godt :)
Hvilken farge har du på tripptrappstolen? Lille her fikk i dåpsgave. Gleder meg til hun kan bruke den :)


Lillegull 070414 :D
 
Så bra :) godt å høre lille din har det godt :)
Hvilken farge har du på tripptrappstolen? Lille her fikk i dåpsgave. Gleder meg til hun kan bruke den :)


Lillegull 070414 :D

Vi ville egentlig ha helt hvit, men fant whitewash på tilbud så da gikk vi for den :) har nettopp satt den sammen og den passa godt på kjøkkenet :D hvilken farge har du?
 
Har lest "Mammasjokket" av Helena Brodtkorb i dag og den kan jeg virkelig anbefale! Lo så veldig innimellom at lille glapp taket på puppen :p
 
Vi ville egentlig ha helt hvit, men fant whitewash på tilbud så da gikk vi for den :) har nettopp satt den sammen og den passa godt på kjøkkenet :D hvilken farge har du?
Jeg har naturell som det så fint heter xD veldig fornøyd :) blir moro å se schnuppa vokse med stolen :)


Lillegull 070414 :D
 
Back
Topp