Skravletråd april 2014

Syns det er herlig å miste så masse hår jeg :P
Har veeeeldig tykt hår til vanlig, så nå som det ligger en "rotte" igjen i dusjen etter hver hårvask så blir håret så mye lettere å ordne :D

Her stinker det forøvrig akuratt nå. Vi bor på landet så det er noe man vet kommer... bonden har spredd møkk på jordet ved siden av oss ;) :P men heldigvis skal det regne i morgen, og da trekker det jo ned i jorda. Er nok derfor det er spredd i dag.

God dag...Ville bare melde meg inn i "spise hver time på natt" klubben!!
Gud så trøtt jeg er i dag

Sent from my iPhone using BV Forum

God dag...Ville bare melde meg inn i "spise hver time på natt" klubben!!
Gud så trøtt jeg er i dag

Har disse barna våre avtalt at de skulle trøble i natt?? :p vi har også våkna hver eneste time for å spise, fra 4 til 7 hver halvtime. Tror jeg stuuuuuper :p tenkte kanskje vi begynte på et nytt økedøgn....?

Har disse barna våre avtalt at de skulle trøble i natt?? :p vi har også våkna hver eneste time for å spise, fra 4 til 7 hver halvtime. Tror jeg stuuuuuper :p tenkte kanskje vi begynte på et nytt økedøgn....?
Kan også være tenner og at de vil spise litt for å døyve litt av vondten. Snakka med helsesøstra vår igår og hu da det kunne være litt tennene sin feil at baby holdt på sånn. Vi holdt på sånn i to uker. Så ble det tre dager fri. Så vaksine igår og en aldri så liten våkennatt igjen nå. Denne gang med ei febersyk ei vel og merke.

Lillegull 070414 :D

Kan også være tenner og at de vil spise litt for å døyve litt av vondten. Snakka med helsesøstra vår igår og hu da det kunne være litt tennene sin feil at baby holdt på sånn. Vi holdt på sånn i to uker. Så ble det tre dager fri. Så vaksine igår og en aldri så liten våkennatt igjen nå. Denne gang med ei febersyk ei vel og merke.

Uææææ..tenner! Snupp her er en kløpper på å bite i puppen og det er vondt uten tenner :confused: *gruermeg*

Får ikke heva senga ettersom hu sover i vugge enda. Men får teste det med morsmelka! God ide!

Legg noen helsetepper i hodenden på vugga under madrassen, da får du hevet litt ;) jeg måtte det når tulla var syk :)

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Satte nettop på barnetv for første gang-
Bare for å se om det fanget interessen hennes. Og nå sitter hun i fanget og holder på å le seg ihjel her:laughing001

Lang dag i dag...har ei frøken som "klager" mye i disse dager.Og plutselig vil hun ikke ligge alene, skal bæres og underholdes til en hver tid...ett lite sukk fra en trøtt mamma i dag

Noen som foresten har råd mot tett nese på baby? Kidden våkner hele tida med tett snute?

Vi bruker saltvannssprayen "physiomer baby" og er veldig fornøyd med den (kjøpte i Sverige i sommer, å kjøpte med flere hjem da den var så effektiv, vet ikke om de har den her..) også bruker vi otribaby nesesuger.. Testa sånn med ballongsak først men den funka dårlig, men med otribaby får vi ut endel gørr:).. Også hever vi hodeenden i senga da:)..

Lillemann har nemlig alt vært forkjøla et par ganger, så funnet hva som funker for oss.. Og er på nytt blitt forkjøla nå, med tett nese, snørr, hoste og feber:(..

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

Lang dag i dag...har ei frøken som "klager" mye i disse dager.Og plutselig vil hun ikke ligge alene, skal bæres og underholdes til en hver tid...ett lite sukk fra en trøtt mamma i dag

Sånn har det vært i hele dag her også... vil ikke sove alene,så i natt må gubben sove på gjesteseng sånn at vi får litt søvn alle mann.

Er tenner på tur her som gir en del plager. Er veldig kulete i gommen og tygger febrilsk på hendene :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Sånn har vi hatt det og. Har det litt fremdeles. Lille liker best å bli bært og kost med. Og sovet hun ikke så er det bare å leke med henne. Leke selv er ikke moro enda :/

Satte nettop på barnetv for første gang-
Bare for å se om det fanget interessen hennes. Og nå sitter hun i fanget og holder på å le seg ihjel her:laughing001
Så moro <3

Lille her syns tv har vært fengende kjempelenge. Prøvde drømmehagen her om dagen. Har jo hørt små barn og babyer liker det. Vel. Jenta hylgrinte etter intromusikken xD satt på gamle episoder av Mummitrollet via YouTube og ungen lå på gulvet og var bergtatt.... Schnuppa til
Mammaen sin ;)

Uææææ..tenner! Snupp her er en kløpper på å bite i puppen og det er vondt uten tenner :confused: *gruermeg*
Ja... Tenner xD lille her har ikke bitt så mye i puppen enda, men hun har hatt en tendens til å bite gommene sammen når a ligger å trøkker og eter samtidig... Vel.. Var en ny opplevelse med en liten tann plutselig :P puppen min er fortsatt skvetten :P

Vi kjøpte en sånn rar greie på apoteket, en slags ballong som visstnok skulle suge ut alt, men den funket dårlig - så den anbefaler jeg ikke !

Et tips kan være å legge en bok under to av beina på senga der baby har hodet, slik at hodet blir hevet.

Kan anbefale otribaby sin nesesug! Den er helt genial, litt dyrere enn den ballongen.. Vi hadde ikke klart oss uten!

Så moro <3

Lille her syns tv har vært fengende kjempelenge. Prøvde drømmehagen her om dagen. Har jo hørt små barn og babyer liker det. Vel. Jenta hylgrinte etter intromusikken xD satt på gamle episoder av Mummitrollet via YouTube og ungen lå på gulvet og var bergtatt.... Schnuppa til
Mammaen sin ;)

Her er mini sin favoritt fantorangen! Pappaen i huset som har introdusert barnetv til mini...

Her er mini sin favoritt fantorangen! Pappaen i huset som har introdusert barnetv til mini...

Det var fantorangen hun lo sånn av i går:)
Gøy å se de små sånn!

Synes ikke det er lenge siden hun lå som et lite nøste og knitret ved siden av meg, og nå sitter hun på fanget å ler seg ihjel av barnetv ! Så fort tiden går. Sukk.

Back
Topp