Jeg ammet kun i 6 uker , så etter det var det kun mme.
Baby er straks 4 mnd nå
Ah, oki mi er 4,5 og ammer enda..krysser fingrene for at det stopper snart, sluket blir tett etter bare en dusj nå..blir gaaal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ammet kun i 6 uker , så etter det var det kun mme.
Baby er straks 4 mnd nå
Krysser fingra for det! Vurderer snart parykk sjæl xDTakk! Ikke såå lenge igjen da, kanskje det går over før jeg må ty til parykk
Velkommen i klubben!God dag...Ville bare melde meg inn i "spise hver time på natt" klubben!!
Gud så trøtt jeg er i dag
Sent from my iPhone using BV Forum
God dag...Ville bare melde meg inn i "spise hver time på natt" klubben!!
Gud så trøtt jeg er i dag
Kan også være tenner og at de vil spise litt for å døyve litt av vondten. Snakka med helsesøstra vår igår og hu da det kunne være litt tennene sin feil at baby holdt på sånn. Vi holdt på sånn i to uker. Så ble det tre dager fri. Så vaksine igår og en aldri så liten våkennatt igjen nå. Denne gang med ei febersyk ei vel og merke.Har disse barna våre avtalt at de skulle trøble i natt?? vi har også våkna hver eneste time for å spise, fra 4 til 7 hver halvtime. Tror jeg stuuuuuper tenkte kanskje vi begynte på et nytt økedøgn....?
Kan også være tenner og at de vil spise litt for å døyve litt av vondten. Snakka med helsesøstra vår igår og hu da det kunne være litt tennene sin feil at baby holdt på sånn. Vi holdt på sånn i to uker. Så ble det tre dager fri. Så vaksine igår og en aldri så liten våkennatt igjen nå. Denne gang med ei febersyk ei vel og merke.
Lillegull 070414
Får ikke heva senga ettersom hu sover i vugge enda. Men får teste det med morsmelka! God ide!
Lillegull 070414
Noen som foresten har råd mot tett nese på baby? Kidden våkner hele tida med tett snute?
Lillegull 070414
Sånn har det vært i hele dag her også... vil ikke sove alene,så i natt må gubben sove på gjesteseng sånn at vi får litt søvn alle mann.Lang dag i dag...har ei frøken som "klager" mye i disse dager.Og plutselig vil hun ikke ligge alene, skal bæres og underholdes til en hver tid...ett lite sukk fra en trøtt mamma i dag
Sånn har vi hatt det og. Har det litt fremdeles. Lille liker best å bli bært og kost med. Og sovet hun ikke så er det bare å leke med henne. Leke selv er ikke moro enda :/Lang dag i dag...har ei frøken som "klager" mye i disse dager.Og plutselig vil hun ikke ligge alene, skal bæres og underholdes til en hver tid...ett lite sukk fra en trøtt mamma i dag
Så moro <3Satte nettop på barnetv for første gang-
Bare for å se om det fanget interessen hennes. Og nå sitter hun i fanget og holder på å le seg ihjel her
Ja... Tenner xD lille her har ikke bitt så mye i puppen enda, men hun har hatt en tendens til å bite gommene sammen når a ligger å trøkker og eter samtidig... Vel.. Var en ny opplevelse med en liten tann plutselig puppen min er fortsatt skvettenUææææ..tenner! Snupp her er en kløpper på å bite i puppen og det er vondt uten tenner *gruermeg*
Vi kjøpte en sånn rar greie på apoteket, en slags ballong som visstnok skulle suge ut alt, men den funket dårlig - så den anbefaler jeg ikke !
Et tips kan være å legge en bok under to av beina på senga der baby har hodet, slik at hodet blir hevet.
Så moro <3
Lille her syns tv har vært fengende kjempelenge. Prøvde drømmehagen her om dagen. Har jo hørt små barn og babyer liker det. Vel. Jenta hylgrinte etter intromusikken xD satt på gamle episoder av Mummitrollet via YouTube og ungen lå på gulvet og var bergtatt.... Schnuppa til
Mammaen sin
Lillegull 070414
Det var fantorangen hun lo sånn av i gårHer er mini sin favoritt fantorangen! Pappaen i huset som har introdusert barnetv til mini...