Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sette seg ned å få laget disse takkekortene til dåpen da
Er ikke helt i det kreative hjørnet i dag kjenner jeg, men får bare hive meg ut i det
Må få laga takkekort vi og... Merker man ikke er heeeeeelt innstilt på detSette seg ned å få laget disse takkekortene til dåpen da
Er ikke helt i det kreative hjørnet i dag kjenner jeg, men får bare hive meg ut i det
Noen som vet når man slutter å løfte opp baby for rap?
Jeg har alltid kun satt henne opp på fanget og da har rapen kommet innen 1 minutt. Men nå i kveld slet jeg veldig med å få henne til å rape, så ville ikke legge henne. Det resulterte i at vi satt sånn i 20 min før rapen kom og baby var våken igjen Tok litt lenger tid på å få henne til å sovne bare. Men da vet jeg at det ikke er et must med rapingen.Vi har igrunn slutta for mini nekter å rapes. Hun sitter heller litt på fanget etterpå og av og til kommer det en rap, har egentlig aldri gjort det på natta. Hun plages ikke med luft eller ondt i magen så ser ut til å gå greit uten rapinga
Jeg har alltid kun satt henne opp på fanget og da har rapen kommet innen 1 minutt. Men nå i kveld slet jeg veldig med å få henne til å rape, så ville ikke legge henne. Det resulterte i at vi satt sånn i 20 min før rapen kom og baby var våken igjen Tok litt lenger tid på å få henne til å sovne bare. Men da vet jeg at det ikke er et must med rapingen.
Hun har aldri vært plaget med luft i magen tideligere.
Enig!!Sett ønskebarna idag. Makan til rørende program! Blir helt bløt i hjertet <3
Lillegull 070414
Satt her og sippa som en tulling! Godt mannen var ute av husetEnig!!
Helt fantastisk og veldig rørende program
Hva skal folket idag da? Her blir det forhåpentlig en rolig dag med litt hjemmesysler.
Lillegull 070414
Vi har tatt masse buss for å få storebror på 2 årskontroll på gamle helsestasjonen. Er helt utslitt og begge ungene sovna på siste bussen hjem, og sover ennå ute i vogna!Hva skal folket idag da? Her blir det forhåpentlig en rolig dag med litt hjemmesysler.
Lillegull 070414