Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sette seg ned å få laget disse takkekortene til dåpen da
Er ikke helt i det kreative hjørnet i dag kjenner jeg, men får bare hive meg ut i det![]()
Må få laga takkekort vi og... Merker man ikke er heeeeeelt innstilt på detSette seg ned å få laget disse takkekortene til dåpen da
Er ikke helt i det kreative hjørnet i dag kjenner jeg, men får bare hive meg ut i det![]()
Noen som vet når man slutter å løfte opp baby for rap?
Jeg har alltid kun satt henne opp på fanget og da har rapen kommet innen 1 minutt. Men nå i kveld slet jeg veldig med å få henne til å rape, så ville ikke legge henne. Det resulterte i at vi satt sånn i 20 min før rapen kom og baby var våken igjenVi har igrunn slutta for mini nekter å rapes. Hun sitter heller litt på fanget etterpå og av og til kommer det en rap, har egentlig aldri gjort det på natta. Hun plages ikke med luft eller ondt i magen så ser ut til å gå greit uten rapinga![]()
Jeg har alltid kun satt henne opp på fanget og da har rapen kommet innen 1 minutt. Men nå i kveld slet jeg veldig med å få henne til å rape, så ville ikke legge henne. Det resulterte i at vi satt sånn i 20 min før rapen kom og baby var våken igjenTok litt lenger tid på å få henne til å sovne bare. Men da vet jeg at det ikke er et must med rapingen.
Hun har aldri vært plaget med luft i magen tideligere.
Enig!!Sett ønskebarna idag. Makan til rørende program! Blir helt bløt i hjertet <3
Lillegull 070414![]()
Satt her og sippa som en tulling! Godt mannen var ute av husetEnig!!
Helt fantastisk og veldig rørende program![]()
Hva skal folket idag da? Her blir det forhåpentlig en rolig dag med litt hjemmesysler.
Lillegull 070414![]()
Vi har tatt masse buss for å få storebror på 2 årskontroll på gamle helsestasjonen. Er helt utslitt og begge ungene sovna på siste bussen hjem, og sover ennå ute i vogna!Hva skal folket idag da? Her blir det forhåpentlig en rolig dag med litt hjemmesysler.
Lillegull 070414![]()