Skravletråd april 2014

Sette seg ned å få laget disse takkekortene til dåpen da:smiley-angelic006

Er ikke helt i det kreative hjørnet i dag kjenner jeg, men får bare hive meg ut i det:smiley-angelic008
 
Sette seg ned å få laget disse takkekortene til dåpen da:smiley-angelic006

Er ikke helt i det kreative hjørnet i dag kjenner jeg, men får bare hive meg ut i det:smiley-angelic008
Må få laga takkekort vi og... Merker man ikke er heeeeeelt innstilt på det :p


Lillegull 070414 :D
 
I morra blir en stressende men gøy dag! Siste finishen på kjellerstua til mamma og pappa før de kommer hjem fra tur :) vi pusser opp og overrasker dem. De har hatt planer om å fikse opp i 7-8 år :p
Satser på at mini vil ha sovedag sånn at jeg får gjort mest mulig :p
 
Her begynner lillegutt å bli forkjøla. Har i natt vært tett i nesa og hostet litt. Får håpe vi slipper at han blir slapp og får feber..
 
Lillegutt har fått full influensa. Typisk akkurat når jeg har sluttet og amme. Får så vondt av ham. Men det er jo klassisk på denne tiden av året :-( håper han blir raskt frisk. Har litt mm reserver i fryseboksen heldigvis!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Noen som vet når man slutter å løfte opp baby for rap?
 
Noen som vet når man slutter å løfte opp baby for rap?

Vi har igrunn slutta for mini nekter å rapes. Hun sitter heller litt på fanget etterpå og av og til kommer det en rap, har egentlig aldri gjort det på natta. Hun plages ikke med luft eller ondt i magen så ser ut til å gå greit uten rapinga :)
 
Vi har igrunn slutta for mini nekter å rapes. Hun sitter heller litt på fanget etterpå og av og til kommer det en rap, har egentlig aldri gjort det på natta. Hun plages ikke med luft eller ondt i magen så ser ut til å gå greit uten rapinga :)
Jeg har alltid kun satt henne opp på fanget og da har rapen kommet innen 1 minutt. Men nå i kveld slet jeg veldig med å få henne til å rape, så ville ikke legge henne. Det resulterte i at vi satt sånn i 20 min før rapen kom og baby var våken igjen :confused: Tok litt lenger tid på å få henne til å sovne bare. Men da vet jeg at det ikke er et must med rapingen.
Hun har aldri vært plaget med luft i magen tideligere.
 
Jeg har alltid kun satt henne opp på fanget og da har rapen kommet innen 1 minutt. Men nå i kveld slet jeg veldig med å få henne til å rape, så ville ikke legge henne. Det resulterte i at vi satt sånn i 20 min før rapen kom og baby var våken igjen :confused: Tok litt lenger tid på å få henne til å sovne bare. Men da vet jeg at det ikke er et must med rapingen.
Hun har aldri vært plaget med luft i magen tideligere.

Mi kan sovne på puppen en del på dagtid enda, da lar jeg henne bare sove ;) mi trenger i alle fall søvn mer enn raping :p
 
Min lille raper heller ikke om hun sovner til puppen. Sovner hun ikke så raper hun stort sett alltid idet jeg setter henne på fanget og stryker a litt på ryggen. Så ikke ett must lengre men greit når det går :)


Lillegull 070414 :D
 
Altså snakk om ammehjerne!! Sitter i sofaen og ser på tv..( ja orker ikke rydde mer akkurat nå..) plutselig synes jeg at jeg hører snuppa der oppe og prøver å sprette opp for å gå opp til henne. For så å oppdage at hun ligger på fanget og blir ammet( har sovna men likevel..)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sett ønskebarna idag. Makan til rørende program! Blir helt bløt i hjertet <3


Lillegull 070414 :D
 
Hva skal folket idag da? Her blir det forhåpentlig en rolig dag med litt hjemmesysler. :)


Lillegull 070414 :D
 
Hva skal folket idag da? Her blir det forhåpentlig en rolig dag med litt hjemmesysler. :)


Lillegull 070414 :D

Her prøver vi å overleve første tannfrembrudd :/ mini har siden i forgårs bare sovet 15 min om gange for så å holde seg våken i 1-3 timer. Både meg og mini er jo dautrøtte, men ingenting funker :( vel, hun sov 30 min i natt etter å ha fått paracet, men det er fortsatt litt for lite søvn spør du meg :p
 
Hva skal folket idag da? Her blir det forhåpentlig en rolig dag med litt hjemmesysler. :)


Lillegull 070414 :D
Vi har tatt masse buss for å få storebror på 2 årskontroll på gamle helsestasjonen. Er helt utslitt og begge ungene sovna på siste bussen hjem, og sover ennå ute i vogna!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp