Spenning i vente
April 2013's flerbarnsmamma
Det er det nok. Skriver fortere på pc, jegsynes det gikk fortere på mobil, men det er vel bare vanesak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det nok. Skriver fortere på pc, jegsynes det gikk fortere på mobil, men det er vel bare vanesak
Men det er jo godt det også Snille mannenåh!! jeg som skulle ut og lage med jordbær og fløte! nå kom mannen med iskald cola og chips til meg...
Samme her, blir godt med babyene på utsidenDet er ekkelt! Jeg har så lyst til å ha lyst på godis, men det er ingenting som frister
Dårlig gjort, spør du meg...Og der ble flaska åpna....
Noen som var tørste i dag skjønner jeg...m
Som i alkohol?Og der ble flaska åpna....
Åh, et glass vin hadde ikke vært så dumt nei. Men men, Cola er nesten like godt når den er kaldFantastisk. ..
Min søs og sambo leier i kjelleren og begynner å snakke med mannen om det ikke hadde vært digg å bare ta litt vin og skravle og høre musikk.....
E vil au
Snart kan du ogsåOg der ble flaska åpna....
Bare å hive seg medSå flinke dere har vært til å skravle konket helt ut på sofaen jeg:/
Åååh, jordbær og fløte hadde passet meg perfekt nå!!åh!! jeg som skulle ut og lage med jordbær og fløte! nå kom mannen med iskald cola og chips til meg...
Driiit kleintDårlig gjort, spør du meg...
I mine øyne er cola bedre Men det er for at jeg ikke er spesielt glad i vinÅh, et glass vin hadde ikke vært så dumt nei. Men men, Cola er nesten like godt når den er kald
Rødvin ja.Som i alkohol?
Hadde mannen hvert hjemme hadde han sikkert kommet til ølboks 2 allerede
Ja, den skriver jeg under på!! Gleder meg til å kunne dele han mer med familienSamme her, blir godt med babyene på utsiden
Heldigvis ikke lenge til vi også kan ta oss et glass daDriiit kleint
Rødvin ja.
Mmmm..kunne drept for en kaffe og baileys nåI mine øyne er cola bedre Men det er for at jeg ikke er spesielt glad i vin
Det gleder jeg meg veldig til også! Mannen min har vært sympati avholds i hjemmet hele svangerskapet. Nå er det totalt alkoholforbud siden terminen er så nær..Fantastisk. ..
Min søs og sambo leier i kjelleren og begynner å snakke med mannen om det ikke hadde vært digg å bare ta litt vin og skravle og høre musikk.....
E vil au