Skravletråd 8.mars

Min mann er glad i ølen sin han :p Er på andre uka uten nå stakar :p

Min man er og veldig gladi øl, og vi har 3 brett med svensk øl her. Og han har sikkert drukket øl hver kveld denne uka, han jobber i helga og jobbet forrige. Men i går fikk han en preken fra meg om at det finnes annen drikke i huset også :p haha

Mannen drikker sjelden når han er hjemme og det er jeg glad for. Særlig nå i svangerskapet.

Når jeg var i butikken istad så jeg verdens diggeste roastbiff.. Skikkelig rød og god... Mmmmmm *sikle* gleder meg til å spise det igjen
Åååå, jeg også, nammis :)

Min man er og veldig gladi øl, og vi har 3 brett med svensk øl her. Og han har sikkert drukket øl hver kveld denne uka, han jobber i helga og jobbet forrige. Men i går fikk han en preken fra meg om at det finnes annen drikke i huset også :p haha
Lol.. hva sa han da? :P

Hvordan reagerte han da da?

Lol.. hva sa han da? :p

Ja, men det er jo godt.
Så da fikk han til svar at det er mye som er godt som man ikke kan spise/drikke hver dag :p
Så vi får se til uka når han har fri uke igjen om det gikk inn ;)

Men vi har en regel om at man kan godt kose seg med øl o.l. etter guttungen er i seng, men man får ikke bli beruset så lenge han er hjemme så han følger den regelen da :p

Ja, men det er jo godt.
Så da fikk han til svar at det er mye som er godt som man ikke kan spise/drikke hver dag :p
Så vi får se til uka når han har fri uke igjen om det gikk inn ;)

Men vi har en regel om at man kan godt kose seg med øl o.l. etter guttungen er i seng, men man får ikke bli beruset så lenge han er hjemme så han følger den regelen da :p
Ja.. det har vi og. Eller en av oss SKAL være helt edru og da.. null problem det nå som jeg er det da, men :P

Blir spennende å se til uka da :D

Back
Topp