mrs.butterfly
April 2013s godhjerta
Den kan du få for deg selvJeg savner tunfisk, jeg. *snufs*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kan du få for deg selvJeg savner tunfisk, jeg. *snufs*
Min mann er glad i ølen sin han Er på andre uka uten nå stakar
Åååå, jeg også, nammisMannen drikker sjelden når han er hjemme og det er jeg glad for. Særlig nå i svangerskapet.
Når jeg var i butikken istad så jeg verdens diggeste roastbiff.. Skikkelig rød og god... Mmmmmm *sikle* gleder meg til å spise det igjen
Tusen takk Tunfisk salat, tunfisk i sushi... åhh..Den kan du få for deg selv
Godt å være tilbakeGodt å ha deg tilbake igjen
Tror jeg må ha med det på føden altså! Skal hvertfall spise det etter fødsel!Åååå, jeg også, nammis
Jo takk,går bedre noVelkommen tilbake! Håper alt er bra!
Jeg har ønsket meg knekkebrød med smør og salami på føden jeg Og spekematTror jeg må ha med det på føden altså! Skal hvertfall spise det etter fødsel!
Ble først chips og cola, så blir det jordbær og fløte om en liten stund. Rart hva man får plass til om en bare vilHehe.. og de smakene kræsjer jo litt da! Litt av et dilemma!
Her har storesøster sagt at hun skal ha med seg salami til meg når hun skal på besøk på barsel til ossJeg har ønsket meg knekkebrød med smør og salami på føden jeg Og spekemat
Savner liksom ikke salamien så mye nå... Men kommer vel til å spise en del når ungen er ute. Bare fordi jeg kanJeg har ønsket meg knekkebrød med smør og salami på føden jeg Og spekemat
Lol.. hva sa han da?Min man er og veldig gladi øl, og vi har 3 brett med svensk øl her. Og han har sikkert drukket øl hver kveld denne uka, han jobber i helga og jobbet forrige. Men i går fikk han en preken fra meg om at det finnes annen drikke i huset også haha
Rundstykke med rapidsalat og salami!!!!! Eneste som gjelder! Jentene på jobben har lovet å komme med giftbasket med spekemat!Jeg har ønsket meg knekkebrød med smør og salami på føden jeg Og spekemat
Savner både salami og spekepølse!Savner liksom ikke salamien så mye nå... Men kommer vel til å spise en del når ungen er ute. Bare fordi jeg kan
Hvordan reagerte han da da?Min man er og veldig gladi øl, og vi har 3 brett med svensk øl her. Og han har sikkert drukket øl hver kveld denne uka, han jobber i helga og jobbet forrige. Men i går fikk han en preken fra meg om at det finnes annen drikke i huset også haha
Lol.. hva sa han da?
Rundstykke med rapidsalat og salami!!!!! Eneste som gjelder! Jentene på jobben har lovet å komme med giftbasket med spekemat!
Snill storesøsterHer har storesøster sagt at hun skal ha med seg salami til meg når hun skal på besøk på barsel til oss
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Salami og spekemat <3Savner liksom ikke salamien så mye nå... Men kommer vel til å spise en del når ungen er ute. Bare fordi jeg kan
Ja.. det har vi og. Eller en av oss SKAL være helt edru og da.. null problem det nå som jeg er det da, menJa, men det er jo godt.
Så da fikk han til svar at det er mye som er godt som man ikke kan spise/drikke hver dag
Så vi får se til uka når han har fri uke igjen om det gikk inn
Men vi har en regel om at man kan godt kose seg med øl o.l. etter guttungen er i seng, men man får ikke bli beruset så lenge han er hjemme så han følger den regelen da