Kanskje det går fortere på mobil for de som klarer å skrive riktig? Jeg bruker halve tiden min på å slette og skrive om igjen ordsynes det gikk fortere på mobil, men det er vel bare vanesak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det går fortere på mobil for de som klarer å skrive riktig? Jeg bruker halve tiden min på å slette og skrive om igjen ordsynes det gikk fortere på mobil, men det er vel bare vanesak
Ja, den skriver jeg under på!! Gleder meg til å kunne dele han mer med familien
Hehe.. og de smakene kræsjer jo litt da! Litt av et dilemma!åh!! jeg som skulle ut og lage med jordbær og fløte! nå kom mannen med iskald cola og chips til meg...
Mmmm..kunne drept for en kaffe og baileys nå
Jeg også hahaKanskje det går fortere på mobil for de som klarer å skrive riktig? Jeg bruker halve tiden min på å slette og skrive om igjen ord
Skulle ikke du strikke da?Så flinke dere har vært til å skravle konket helt ut på sofaen jeg:/
heheKanskje det går fortere på mobil for de som klarer å skrive riktig? Jeg bruker halve tiden min på å slette og skrive om igjen ord
Grats med 1000!Det gleder jeg meg veldig til også! Mannen min har vært sympati avholds i hjemmet hele svangerskapet. Nå er det totalt alkoholforbud siden terminen er så nær..
Åh, så herlig! De er gode er de Min minste sa i dag at hun ønsket at lillebror kom i dag. Det kunne jeg bare si meg enig i!Jaaa Guttungen spurte i dag når jeg kunne bære han igjen, jeg svarte at jeg håpet det ble når babyen hadde kommet ut. Og da svarte han så søtt: Ja, ut til oss. Æ vil hold i babyn og kos med den, lillesøster min <3 da smeltet mammahjertet helt <3
Ser absolutt den. Nå er det jo litt lenger til her...Det gleder jeg meg veldig til også! Mannen min har vært sympati avholds i hjemmet hele svangerskapet. Nå er det totalt alkoholforbud siden terminen er så nær..
åh! *smelt*Jaaa Guttungen spurte i dag når jeg kunne bære han igjen, jeg svarte at jeg håpet det ble når babyen hadde kommet ut. Og da svarte han så søtt: Ja, ut til oss. Æ vil hold i babyn og kos med den, lillesøster min <3 da smeltet mammahjertet helt <3
Ntåååå! så innmari søtt da!Jaaa Guttungen spurte i dag når jeg kunne bære han igjen, jeg svarte at jeg håpet det ble når babyen hadde kommet ut. Og da svarte han så søtt: Ja, ut til oss. Æ vil hold i babyn og kos med den, lillesøster min <3 da smeltet mammahjertet helt <3
Fikk jeg 1000?? Juhuu!Grats med 1000!
Åh, så herlig! De er gode er de Min minste sa i dag at hun ønsket at lillebror kom i dag. Det kunne jeg bare si meg enig i!
Jaaa det gjorde duFikk jeg 1000?? Juhuu!
Jeg savner tunfisk, jeg. *snufs*Mannen drikker sjelden når han er hjemme og det er jeg glad for. Særlig nå i svangerskapet.
Når jeg var i butikken istad så jeg verdens diggeste roastbiff.. Skikkelig rød og god... Mmmmmm *sikle* gleder meg til å spise det igjen
Jaa, ble nesten rørt når han sto forran meg der jeg satt på gulvet med hanNtåååå! så innmari søtt da!
Ja, gratulerer til meg daJaaa det gjorde du