Skravletråd 8.mars

synes det gikk fortere på mobil, men det er vel bare vanesak
Kanskje det går fortere på mobil for de som klarer å skrive riktig? Jeg bruker halve tiden min på å slette og skrive om igjen ord :P

Ja, den skriver jeg under på!! Gleder meg til å kunne dele han mer med familien :)

Jaaa :) Guttungen spurte i dag når jeg kunne bære han igjen, jeg svarte at jeg håpet det ble når babyen hadde kommet ut. Og da svarte han så søtt: Ja, ut til oss. Æ vil hold i babyn og kos med den, lillesøster min <3 da smeltet mammahjertet helt <3

Jaaa :) Guttungen spurte i dag når jeg kunne bære han igjen, jeg svarte at jeg håpet det ble når babyen hadde kommet ut. Og da svarte han så søtt: Ja, ut til oss. Æ vil hold i babyn og kos med den, lillesøster min <3 da smeltet mammahjertet helt <3
Åh, så herlig! De er gode er de :) Min minste sa i dag at hun ønsket at lillebror kom i dag. Det kunne jeg bare si meg enig i!

Mannen drikker sjelden når han er hjemme og det er jeg glad for. Særlig nå i svangerskapet.

Når jeg var i butikken istad så jeg verdens diggeste roastbiff.. Skikkelig rød og god... Mmmmmm *sikle* gleder meg til å spise det igjen

åh! *smelt*

Ntåååå! så innmari søtt da!

Back
Topp