Skravletråd 8.mars

Ja tror mer det siste for min del. Merker ikke kynnere nødvendigvis i den sammenheng når jeg blir sånn. Mer punktvis press fra babyen.

Jeg sa til jordmora at det sikkert var en blanding ;)
Hun trakk den konklusjonen ut i fra hvordan riene var sist :)
Håper babyen flytter litt på seg så man kan få puste normalt og ikke bli helt ør i hodet.

Halloooooo :)
Vi prøvde å rope på deg for ett lass med sider siden :)
For å fortelle at skravler du på er ikke 3.plassen problem ettersom nåværende 3.plass har skravlet lite i dag :D

Godt vi er fler :) Jeg ble brått litt sulten, men gidder ikke å dille med all den snacken jeg skulle lage. Tror det rett og slett bare får bli mozarella sticks og sånne vietnamesiske trekanter med dip...

Jeg endte med å kun ordne meg iste, får se om jeg har lyst på noe annet senere :)
Tror babyen trykker på mye rart i kveld for jeg føler meg litt crap, så håper hun kan flytte litt på seg snart :p

Halloooooo :)
Vi prøvde å rope på deg for ett lass med sider siden :)
For å fortelle at skravler du på er ikke 3.plassen problem ettersom nåværende 3.plass har skravlet lite i dag :D
Hehehe. ...her har vi kontroll altså:D

åh!! jeg som skulle ut og lage med jordbær og fløte! nå kom mannen med iskald cola og chips til meg... :D

Jeg endte med å kun ordne meg iste, får se om jeg har lyst på noe annet senere :)
Tror babyen trykker på mye rart i kveld for jeg føler meg litt crap, så håper hun kan flytte litt på seg snart :p
Det er ekkelt! Jeg har så lyst til å ha lyst på godis, men det er ingenting som frister :(

Back
Topp