Blåklokke85
Elsker forumet
jeg er her. prøver å bli vant til bv på data, har kun vært på mobilen, så er litt uvant dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. tar sin tid ja.. men må innom igjen her og da!Jeg er her
Men LM10 driver med bli kjent trådene sine
Det er bra det.. for da får jeg mer å henge meg påJeg aner ikke hva som er spurt om så henger ikke med i de
Så stiller ett og annet spm, og driter i om det er spurt om før
Ja tror mer det siste for min del. Merker ikke kynnere nødvendigvis i den sammenheng når jeg blir sånn. Mer punktvis press fra babyen.
Hei riri! Har du tid til å være her da?Hallo jenter
Godt vi er fler Jeg ble brått litt sulten, men gidder ikke å dille med all den snacken jeg skulle lage. Tror det rett og slett bare får bli mozarella sticks og sånne vietnamesiske trekanter med dip...Jeg og
That's the spiritJeg aner ikke hva som er spurt om så henger ikke med i de
Så stiller ett og annet spm, og driter i om det er spurt om før
HallooooooHallo jenter
Går litt fortere på pc vil jeg trojeg er her. prøver å bli vant til bv på data, har kun vært på mobilen, så er litt uvant dette
Det er bra det.. for da får jeg mer å henge meg på
Godt vi er fler Jeg ble brått litt sulten, men gidder ikke å dille med all den snacken jeg skulle lage. Tror det rett og slett bare får bli mozarella sticks og sånne vietnamesiske trekanter med dip...
Hehehe. ...her har vi kontroll altsåHalloooooo
Vi prøvde å rope på deg for ett lass med sider siden
For å fortelle at skravler du på er ikke 3.plassen problem ettersom nåværende 3.plass har skravlet lite i dag
Det går fortere med pc når du kommer inn i det skal du sejeg er her. prøver å bli vant til bv på data, har kun vært på mobilen, så er litt uvant dette
Hehehe. ...her har vi kontroll altså
synes det gikk fortere på mobil, men det er vel bare vanesakGår litt fortere på pc vil jeg tro
synes det gikk fortere på mobil, men det er vel bare vanesak
Hihi...veldig sant. Kan IKKE ha noe av det!Vi må passe oss for bakholdsangrep
Det er ekkelt! Jeg har så lyst til å ha lyst på godis, men det er ingenting som fristerJeg endte med å kun ordne meg iste, får se om jeg har lyst på noe annet senere
Tror babyen trykker på mye rart i kveld for jeg føler meg litt crap, så håper hun kan flytte litt på seg snart