Blåklokke85
Elsker forumet
Så absolutt! er bare oss to også ingen andre søskenGodt med slike søstre =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så absolutt! er bare oss to også ingen andre søskenGodt med slike søstre =)
Det kan du ikke heller,. Tar aaaltfor lang tid!Hivet meg bare inn i samtalen nå jeg. ...orker ikke bla 30 sider eller noe på mobilen for å catche opp dere er rå!!!
Nei det skal være sikkertUmulig å vite slik det er om dagen
Bare å hive seg innHivet meg bare inn i samtalen nå jeg. ...orker ikke bla 30 sider eller noe på mobilen for å catche opp dere er rå!!!
Tar for laaaaang tid...Det kan du ikke heller,. Tar aaaltfor lang tid!
Ble ganske rolig? Til og med jeg klarer å henge med nå joMen hva skjer nå da? Er jo helt dødt jo!
Hmm.. minnet meg om leverpostei reklamenTar for laaaaang tid...
Tror noe kommer i klem eller noe av og til for det blir trått å puste, blir helt tett i øra og ør i hodet
Min tanke da jeg så din postHmm.. minnet meg om leverpostei reklamen
Men hva skjer nå da? Er jo helt dødt jo!
Kanskje organisatorene er ute for å organisere?Ble ganske rolig? Til og med jeg klarer å henge med nå jo
Kanskje organisatorene er ute for å organisere?
Jeg er ihvertfall fit for fight!!Ble plutselig rolig, så håper det tar seg opp igjen
Åhh.. nei det er vondt!Tror noe kommer i klem eller noe av og til for det blir trått å puste, blir helt tett i øra og ør i hodet
Aha! Har ikke tatt meg tid til å sjekke de, jeg...Jeg er her
Men LM10 driver med bli kjent trådene sine
Jeg er ihvertfall fit for fight!!
Ja tror mer det siste for min del. Merker ikke kynnere nødvendigvis i den sammenheng når jeg blir sånn. Mer punktvis press fra babyen.Jeg får det også slik av og til, men ettersom det var slik når riene mine bygget seg opp sist mener jordmor at det er kraftige kynnere jeg får når det kommer. Men ser selv at det også kommer når babyen presser mot noe.
Me likeFor dine venner er mine venner, og mine venner er dine venner!
Jeg aner ikke hva som er spurt om så henger ikke med i deAha! Har ikke tatt meg tid til å sjekke de, jeg...