Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. jeg gjør mesteparten av husabridet mitt på helgedager.. veeeldig lite på ukedagene
Jeg synes det er en smule irriterende når mini hikker......
Ja og hele magen hopper av det!!!Iallfall når det varer lenge
Forstår det.. Håper jeg kommer dit ogDet gjorde jeg også før, men nå her helgene familiekos <3
leste jeg noe om avkrysningslister!?!?? jeg liker lister!!!Ja, man må ha litt tilvenningstid
Jeg og elsker slike lister, for da har jeg kontroll haha
Ja og hele magen hopper av det!!!
Hehe, ja.. som ceres sa, særlig når det varer lengeJeg synes det er en smule irriterende når mini hikker......
Enn app for husarbeid!leste jeg noe om avkrysningslister!?!?? jeg liker lister!!!
hva er det lister for?
Vi ligger ganske godt an i denne tråden Mtp å slå gårsdagens antall
Hihi smart gutt alt gir kynnere her om dagen:/Jeg har kynnere fra helvette nå, føles som jeg har tatt 10000 situps eller noe slik
Tar på å måtte tvinge guttungen til tannpuss. Han mente at han måtte ikke pusse for det var jens som hadde karius og baktus, og det hjalp ikke hva jeg sa ettersom han var stuptrørr. Så da måtte jeg tvinge litt i dag.
Tenkte akkurat på det samme tenk, for noen dager siden så jobbet vi for å få 300 innlegg og sånn! Tydelig at vi har fått opp aktiviteten her inne!Vi ligger ganske godt an i denne tråden Mtp å slå gårsdagens antall
Uff.. sånt er så fælt.. særlig nå som man får kynnere av ingenting.. kan de ikke bare forståååå da?Jeg har kynnere fra helvette nå, føles som jeg har tatt 10000 situps eller noe slik
Tar på å måtte tvinge guttungen til tannpuss. Han mente at han måtte ikke pusse for det var jens som hadde karius og baktus, og det hjalp ikke hva jeg sa ettersom han var stuptrørr. Så da måtte jeg tvinge litt i dag.
Okei da! Skal holde meg våkenMå vente til søndag klokken 23.59
Halvveis?Vi ligger ganske godt an i denne tråden Mtp å slå gårsdagens antall
Jepp, blir nok en fin og lang trådOg kvelden er enda ung
Kanskje ta en kaffe siden vi ser ut til å være noen her?Nå er jeg her og. Men vet ikke om det er noe liv her nå? Akkurat lagt gutten, så da har jeg endelig tid til å skrive litt
Hipp hipp hullaaa!Okei da! Skal holde meg våken