Skravletråd 8.mars

Ja, man må ha litt tilvenningstid :)
Jeg og elsker slike lister, for da har jeg kontroll :p haha
leste jeg noe om avkrysningslister!?!?? jeg liker lister!!!
hva er det lister for? :D

Ja og hele magen hopper av det!!!

Jeg har kynnere fra helvette nå, føles som jeg har tatt 10000 situps eller noe slik :p
Tar på å måtte tvinge guttungen til tannpuss. Han mente at han måtte ikke pusse for det var jens som hadde karius og baktus, og det hjalp ikke hva jeg sa ettersom han var stuptrørr. Så da måtte jeg tvinge litt i dag.

Jeg har kynnere fra helvette nå, føles som jeg har tatt 10000 situps eller noe slik :p
Tar på å måtte tvinge guttungen til tannpuss. Han mente at han måtte ikke pusse for det var jens som hadde karius og baktus, og det hjalp ikke hva jeg sa ettersom han var stuptrørr. Så da måtte jeg tvinge litt i dag.
Hihi:) smart gutt:) alt gir kynnere her om dagen:/

Vi ligger ganske godt an i denne tråden Mtp å slå gårsdagens antall:)
Tenkte akkurat på det samme :) tenk, for noen dager siden så jobbet vi for å få 300 innlegg og sånn! Tydelig at vi har fått opp aktiviteten her inne! :)

Uff.. sånt er så fælt.. særlig nå som man får kynnere av ingenting.. kan de ikke bare forståååå da?

Nå er jeg her og. Men vet ikke om det er noe liv her nå? Akkurat lagt gutten, så da har jeg endelig tid til å skrive litt :)

Back
Topp