Litt liv her inne, men øker nok på når flere er i seng!!!Nå er jeg her og. Men vet ikke om det er noe liv her nå? Akkurat lagt gutten, så da har jeg endelig tid til å skrive litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt liv her inne, men øker nok på når flere er i seng!!!Nå er jeg her og. Men vet ikke om det er noe liv her nå? Akkurat lagt gutten, så da har jeg endelig tid til å skrive litt
huff her også!!:/ så jeg har kjøt meg is, brus, sjokolade og potetgull fordi jeg syntes såååå synd på meg selvHihi smart gutt alt gir kynnere her om dagen:/
Jeg har ikke vært flink i dag. Har sikkert bare 20 innlegg så langt i dag, så hvilingen får jeg visst ta igjenNja... hvis du kommer med et supert mål for resten av kvelden så! Hihi
Ja passer bra detKanskje ta en kaffe siden vi ser ut til å være noen her?
Ryddeappen til Ceres og nå en haug av oss andreleste jeg noe om avkrysningslister!?!?? jeg liker lister!!!
hva er det lister for?
Det er jo en god trøst!!! Åsså er det jo lov på en fredaghuff her også!!:/ så jeg har kjøt meg is, brus, sjokolade og potetgull fordi jeg syntes såååå synd på meg selv
åh, huff da... det hørtes skummelt ut...Enn app for husarbeid!
Passer fint det! Kaffe er alltid godt!!Ja passer bra det
Lykkeliten! Favorittsangen min Når er du her?Jeg kommer
Hva vil du vil skal synge i kveld?
JA, hallemin, det er jo fredag!! Alt er lov!!Det er jo en god trøst!!! Åsså er det jo lov på en fredag
Kjenner til slike utsagn, he he. De er lure disse små.Jeg har kynnere fra helvette nå, føles som jeg har tatt 10000 situps eller noe slik
Tar på å måtte tvinge guttungen til tannpuss. Han mente at han måtte ikke pusse for det var jens som hadde karius og baktus, og det hjalp ikke hva jeg sa ettersom han var stuptrørr. Så da måtte jeg tvinge litt i dag.
Hehe, søt du!! ♥åh, huff da... det hørtes skummelt ut...
Hadde vært digg om det var en app som gjorde husarbeidetåh, huff da... det hørtes skummelt ut...
Alt hva de finner på, det er helt utrolig!! Har mye å flire av om dagen, herlig!!!Kjenner til slike utsagn, he he. De er lure disse små.
Ja litt lettere å fokusere på å skrive her når man får alene-tid (dvs. uten barn).Litt liv her inne, men øker nok på når flere er i seng!!!
Det skulle vi hatt!!! Kanskje vi skulle tatt patent på en??! Blitt rike i samme slengen liksomHadde vært digg om det var en app som gjorde husarbeidet
Ja, god ide, he heKanskje ta en kaffe siden vi ser ut til å være noen her?
Så deilig!!!maseriene har heldigvis gitt seg mer eller mindre så da blir det ikke fødsel i helga hvertfall!!!!!!!!!!