Ja fireåringen her i hus hadde en periode hvor hun ikke ville pusse tennene fordi det var så synd på karius og baktus som måtte bo i vaskenKjenner til slike utsagn, he he. De er lure disse små.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja fireåringen her i hus hadde en periode hvor hun ikke ville pusse tennene fordi det var så synd på karius og baktus som måtte bo i vaskenKjenner til slike utsagn, he he. De er lure disse små.
Kanskje ta en kaffe siden vi ser ut til å være noen her?
Så bramaseriene har heldigvis gitt seg mer eller mindre så da blir det ikke fødsel i helga hvertfall!!!!!!!!!!
Ja det hadde vært gullDet skulle vi hatt!!! Kanskje vi skulle tatt patent på en??! Blitt rike i samme slengen liksom
I dag kan jeg til og med friste med cola.. det er jo HELG!
Oi, det var masse! Skikkelig kos altså!huff her også!!:/ så jeg har kjøt meg is, brus, sjokolade og potetgull fordi jeg syntes såååå synd på meg selv
He he, man må jo nesten le litt av/med dem, selv om man prøver å være streng. For er jo litt logisk det de sier ogsåJa fireåringen her i hus hadde en periode hvor hun ikke ville pusse tennene fordi det var så synd på karius og baktus som måtte bo i vasken
Okei da! Skal holde meg våken
Samboern din hadde digget denåh, huff da... det hørtes skummelt ut...
Hehe.. må sove om det trengs da.. viktigere med oppvakte aprildamer!Jeg har ikke vært flink i dag. Har sikkert bare 20 innlegg så langt i dag, så hvilingen får jeg visst ta igjen
Neste uke? hahaLykkeliten! Favorittsangen min Når er du her?
Åh.. jeg hadde brukt hele sparekontoen min på en sånn!Det skulle vi hatt!!! Kanskje vi skulle tatt patent på en??! Blitt rike i samme slengen liksom
Huff da, stakkars! Omtenksomme daJa fireåringen her i hus hadde en periode hvor hun ikke ville pusse tennene fordi det var så synd på karius og baktus som måtte bo i vasken
Hvertfall når man skal spise eller sobe. Ellers synes jeg det er litt artigJeg synes det er en smule irriterende når mini hikker......
Da får du møte opp på kkNeste uke? haha
Det hadde vært drømmenHadde vært digg om det var en app som gjorde husarbeidet
Og jeg hadde tjent meg rik!!Åh.. jeg hadde brukt hele sparekontoen min på en sånn!
Det er faktisk værre når han vifter med fingrene nedi musa!!Hvertfall når man skal spise eller sobe. Ellers synes jeg det er litt artig