Babyene av og til!Hæææ? Hvem vifter med fingra i hvems mus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyene av og til!Hæææ? Hvem vifter med fingra i hvems mus?
He he, man kan alltids drømme Får putte ekstra chili i kveldssnakcsenDu får skravle på, så skal du se det øker på her!!
Ååå, sjalu.
Jeg sa til mannen at vi skulle ikke kjøpe brus i helga ettersom han jobber og jeg burde klare å holde meg unna. Vi har jo slike iste poser som jeg kunne blande å drikke Men nå gidder jeg ikke å opp fra sofaen så får kose meg med vannflaska
Hei på deg! Stakar storesøster! Håper alt fortsetter å være bra! Hvordan slo hun seg?Da er jeg tilbake vært en laaang våkenatt her i natt da storesøster fikk hjernerystelse igår. Heldigvis ble formen bedre og bedre iløpet av natten og nå er hun helt fin igjen. Litt vondt i hodet, men det er jo ikke så rart.
Så nå er jeg klar til å skravle masse med dere damer igjen!!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det i tillegg burde jo gjøre susen!!He he, man kan alltids drømme Får putte ekstra chili i kveldssnakcsen
Jeg er drittlei av sånne luretegn, så jeg har oversett det i noen timer nå. Er sikkert ingenting, for det kommer ikke i tak. Det bare er der.He he, forstår den. Jeg overanalyserer alt av "smerte" eller noe som kan minne om noe i nærheten av en fødsel.
huff, ja det er sant... gaaah... hva heter den da...?Samboern din hadde digget den
Babyens håper jeg?Hæææ? Hvem vifter med fingra i hvems mus?
Det forstår jeg veldig godt vi kjøpte potetgull om ikke annet da, men det er jeg for mett til enda.Ja, jeg er flink på dagtid, og ingenting frister i butikken, men på kveldstid angrer jeg alltid på det jeg ikke har kjøpt, he he. Så akkurat nå er jeg godt fornlyd med både Coca-Cola og sjokolade som jeg også skal finne frem etterhvert.
Loool.. merkelig setning å bare plutselig lese liksomBabyene av og til!
Hi hi Hva som gjør at du liker Bergen da?Da får jeg meg en bergentur med det samme og det er ikke å forakte
Jeg liker Bergen
Flyhelper/flyladyhuff, ja det er sant... gaaah... hva heter den da...?
Fly lady!huff, ja det er sant... gaaah... hva heter den da...?
Hihi!! Skjønner det viss den kom ut av ingenting!!Loool.. merkelig setning å bare plutselig lese liksom
Men ok.. lol!
Eller fly helper heter vel selve appen =)huff, ja det er sant... gaaah... hva heter den da...?
Min lille gutt! Ekkelt når jeg kjenner det "inni venusberget" at han vifter med fingrene. *kvalme*Hæææ? Hvem vifter med fingra i hvems mus?
Det var det den gjordeHihi!! Skjønner det viss den kom ut av ingenting!!
Hoihoi.. nei det har jeg ikke kjentMin lille gutt! Ekkelt når jeg kjenner det "inni venusberget" at han vifter med fingrene. *kvalme*
Det kan jeg forstå at er ubehagelig. Og jeg irriterer meg over trass tramping nedover, det blir brøkdeler i forholdMin lille gutt! Ekkelt når jeg kjenner det "inni venusberget" at han vifter med fingrene. *kvalme*