Skravletråd 8.mars

Ååå, sjalu.
Jeg sa til mannen at vi skulle ikke kjøpe brus i helga ettersom han jobber og jeg burde klare å holde meg unna. Vi har jo slike iste poser som jeg kunne blande å drikke :p Men nå gidder jeg ikke å opp fra sofaen så får kose meg med vannflaska :p

Ja, jeg er flink på dagtid, og ingenting frister i butikken, men på kveldstid angrer jeg alltid på det jeg ikke har kjøpt, he he. Så akkurat nå er jeg godt fornøyd med både Coca-Cola og sjokolade som jeg også skal finne frem etterhvert.

Da er jeg tilbake :) vært en laaang våkenatt her i natt da storesøster fikk hjernerystelse igår. Heldigvis ble formen bedre og bedre iløpet av natten og nå er hun helt fin igjen. Litt vondt i hodet, men det er jo ikke så rart.
Så nå er jeg klar til å skravle masse med dere damer igjen!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hei på deg! Stakar storesøster! Håper alt fortsetter å være bra! Hvordan slo hun seg?

Ja, jeg er flink på dagtid, og ingenting frister i butikken, men på kveldstid angrer jeg alltid på det jeg ikke har kjøpt, he he. Så akkurat nå er jeg godt fornlyd med både Coca-Cola og sjokolade som jeg også skal finne frem etterhvert.
Det forstår jeg veldig godt :) vi kjøpte potetgull om ikke annet da, men det er jeg for mett til enda.

Okei, den effekten disse kynnerne har på magen min akkurat nå har jeg ikke tid til. Jeg er jo midt i skravling :p

Min lille gutt! Ekkelt når jeg kjenner det "inni venusberget" at han vifter med fingrene. *kvalme*
Det kan jeg forstå at er ubehagelig. Og jeg irriterer meg over trass tramping nedover, det blir brøkdeler i forhold :p

Back
Topp