Spenning i vente
April 2013's flerbarnsmamma
Ja, hun er gull verdt!! Gruer meg til den dagen hun går av med pensjon, måtte det bli leeenge til!Ja, vet du hva!! Krysser alt jeg har for det!!! Godt du har en fastlege som tar et tak for deg ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hun er gull verdt!! Gruer meg til den dagen hun går av med pensjon, måtte det bli leeenge til!Ja, vet du hva!! Krysser alt jeg har for det!!! Godt du har en fastlege som tar et tak for deg ♥
Hmm... litt mer vondt i magen, men fortsatt ingen stramming. Sikkert bare fordøyelsen.
Tusen hjerteligSender øver litt keiserstøv!!
Ahh.. supert når fotografen selv (som er svogeren min) spør om jeg ikke vil ta fler gravidbilder, og når
Huffda, hun er også gravid- dog ikke lengre enn 25 uker! Får håpe det ikke traff henneKan hende det havnet til naboen, at jeg bomma litt på sendingen
Er hun "gammel"?Ja, hun er gull verdt!! Gruer meg til den dagen hun går av med pensjon, måtte det bli leeenge til!
Heldig du erAhh.. supert når fotografen selv (som er svogeren min) spør om jeg ikke vil ta fler gravidbilder, og når
Huffda, hun er også gravid- dog ikke lengre enn 25 uker! Får håpe det ikke traff henne
Huff, får håpe de bare er litt forsinket i luftfarten!Huffda, hun er også gravid- dog ikke lengre enn 25 uker! Får håpe det ikke traff henne
Jepp! Men jeg vil ha!!Da håper jeg heller det havnet i feil by
Ååh, heldigen!!! Minner meg på at vi må huske å ta av magen og magen og ungene På søndag kanskje? Så kan søsteren min hjelpe megAhh.. supert når fotografen selv (som er svogeren min) spør om jeg ikke vil ta fler gravidbilder, og når
Det håper jeg også!! Nei, nå må vi ikke gi meg håp her. Trallala!!Huff, får håpe de bare er litt forsinket i luftfarten!
Ja det haster jo litt å gå gjort det nåÅåh, heldigen!!! Minner meg på at vi må huske å ta av magen og magen og ungene På søndag kanskje? Så kan søsteren min hjelpe meg
Ja.. så slipper jeg spørre liksom De kom hjem fra Australia i går så.. ville ikke mase, men vil ha bilder før fødsel ogSå fantastisk
Det hørtes kjempe godt ut!!!Gaaad, jeg er helt sprengt!! Har spist en full skål med fruktsalat tidligere i dag, og den sitter i enda! Men var sykt godt da!!
Snart kommer de, skal du se!! Håp er viktig!!Det håper jeg også!! Nei, nå må vi ikke gi meg håp her. Trallala!!
Greit å få det gjort.. plutselig er det for sent .pÅåh, heldigen!!! Minner meg på at vi må huske å ta av magen og magen og ungene På søndag kanskje? Så kan søsteren min hjelpe meg
Åh, så greit da. Da er du heldigAhh.. supert når fotografen selv (som er svogeren min) spør om jeg ikke vil ta fler gravidbilder, og når
Ja, han er supersnill-..særlig til australier å være! HihiÅh, så greit da. Da er du heldig