Ja.. så slipper jeg spørre liksom De kom hjem fra Australia i går så.. ville ikke mase, men vil ha bilder før fødsel og
Da er det veldig fint at de tilbyr seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. så slipper jeg spørre liksom De kom hjem fra Australia i går så.. ville ikke mase, men vil ha bilder før fødsel og
Skamtilbud på Spar denne uken på alle slags bær! Har blitt mye fruktsalat denne uken for å si det sånn!!Det hørtes kjempe godt ut!!!
Joda, neste fredag når jeg ammer lillebror, DA kommer de nok!Snart kommer de, skal du se!! Håp er viktig!!
Hadde vært typsik, er ett stykke fra Namsos til Bergen så hadde ikke blitt overrasketJoda, neste fredag når jeg ammer lillebror, DA kommer de nok!
Straks Idol. Hvem skal se på?
Åh! Jeg sa akkurat til lillesnupp at jeg angrer på at jeg ikke kjøpte inn frukt og bær i dag!Skamtilbud på Spar denne uken på alle slags bær! Har blitt mye fruktsalat denne uken for å si det sånn!!
Da må jeg på spar!!!Skamtilbud på Spar denne uken på alle slags bær! Har blitt mye fruktsalat denne uken for å si det sånn!!
DER kom en skikkelig en!!Hadde vært typsik, er ett stykke fra Namsos til Bergen så hadde ikke blitt overrasket
Men da trenger du de ikke, så da får du heller sende de videre til noen av oss andre!! Kan hente de på KK neste fredag kl 11 når jeg skal på kontroll, jeg, og evt ta meg av videresendingen!Joda, neste fredag når jeg ammer lillebror, DA kommer de nok!
Klipp fort!!Jeg må ta pause for å klippe noen negler.. de tar knekken på med i denne skravlinga!
Blåbær til 9,90! Kunne spist meg ihjelp!!Da må jeg på spar!!!
Ja, det skal jeg sørge førMen da trenger du de ikke, så da får du heller sende de videre til noen av oss andre!! Kan hente de på KK neste fredag kl 11 når jeg skal på kontroll, jeg, og evt ta meg av videresendingen!
Jeg må ta pause for å klippe noen negler.. de tar knekken på med i denne skravlinga!
Men nå håper vi de treffer deg først!Ja, det skal jeg sørge før
Hjelp!! Hva med jordbær og bringebær? Like billig?Blåbær til 9,90! Kunne spist meg ihjelp!!
Klippet superfort! Men ikke fort nok til å få 777!Klipp fort!!