WohoooDER kom en skikkelig en!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WohoooDER kom en skikkelig en!!
Har det på i bakgrunnen her og titter litt påStraks Idol. Hvem skal se på?
Hehe ja.. men wow for en forskjell.. at jeg ikke har gjort det før! Kanskje jeg fant det ekstra giret nå !He he, skravlingen tar på ja
Hehe!! Flinka!! Hvem fikk 777 da?Klippet superfort! Men ikke fort nok til å få 777!
Absolutt! Jeg har vondt nå, men det er sikkert bare ettervirkninger etter at jeg bar to tunge handleposer et lite stykke i dagMen nå håper vi de treffer deg først!
Samme herHar det på i bakgrunnen her og titter litt på
Ååååh! Passer supert med mine pavlovaplanerSkamtilbud på Spar denne uken på alle slags bær! Har blitt mye fruktsalat denne uken for å si det sånn!!
Siden jeg ikke har vært her idag, hva skjer??
Er dugnader lov på bv? Har vi/skal vi ha dugnad her ikveld? Jeg er klar for å få opp snittet
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Æsj, da!! Håper det tar seg opp Krysser alt jeg har for deg ♥Absolutt! Jeg har vondt nå, men det er sikkert bare ettervirkninger etter at jeg bar to tunge handleposer et lite stykke i dag
Kinha fikk 777Hehe!! Flinka!! Hvem fikk 777 da?
Er hvertfall lov til å skravle her sånn som vi gjør nå. Men helst quote når du svarer, så disse adminene ser sammenhengenSiden jeg ikke har vært her idag, hva skjer??
Er dugnader lov på bv? Har vi/skal vi ha dugnad her ikveld? Jeg er klar for å få opp snittet
Det er lov.. men bør ikke planlegges hvem som er hvor og slik.. rare greier, menSiden jeg ikke har vært her idag, hva skjer??
Takk takk Tiden vil viseÆsj, da!! Håper det tar seg opp Krysser alt jeg har for deg ♥
Jeg skal også lage noe sånt i den dur til bursdagsfesten på søndag, så mannen var og hamstret et lass i frykt for at de skulle gå tom i morgen!!Ååååh! Passer supert med mine pavlovaplaner
Gjorde jeg? He he, la ikke merke til det engang jegKinha fikk 777
Ja.. det må være sammenheng og jaEr hvertfall lov til å skravle her sånn som vi gjør nå. Men helst quote når du svarer, så disse adminene ser sammenhengen
Vi skal handle i morgen.. får tro de fortsatt har igjenJeg skal også lage noe sånt i den dur til bursdagsfesten på søndag, så mannen var og hamstret et lass i frykt for at de skulle gå tom i morgen!!
Og så må det være sammenheng i skravlingen, ikke bare sånn "her er jeg tittei".Det er lov.. men bør ikke planlegges hvem som er hvor og slik.. rare greier, men
Supert at du er klar!