Skravletråd 8.mars

Så litt innvikla ut, må nok bruke litt tid på å sette meg inn i den, men er nok genialt når en først forstår oppsettet!! :)
Elsker avkrysningslister!! :D

Ja, man må ha litt tilvenningstid :)
Jeg og elsker slike lister, for da har jeg kontroll :p haha

Ja, man må ha litt tilvenningstid :)
Jeg og elsker slike lister, for da har jeg kontroll :p haha
Må kikke og teste litt, så skal jeg nok skjønne det! :)
Og så er det så motiverende å bare krysse av og stryke ut!!! Me like!! :D

Fredag er vell kun rydd i bilen og veska di dagen :p Pluss ett gjøre mål på ukas sone, denne uka var det kjøkkenet. Så det som stod i dag var å ta en nærmere titt på frontene på kjøkkenskapene og tørke av de. Gjort på kort tid mens jeg likevell rydda etter middagen :) Alltid flest flekker under vasken og ved oppvaskmaskina ;)
Uff.. bilrydding utgår veldig her om dagen :P

Ja, og da blir det litt helg også :) Er jo da folk ofte stresser med husarbeid i en travel hverdag :) Og når jeg jobbet elsket jeg den delay funksjonen på vaskemaskina :) La inni klær på morgenen og valgte delay på ca. 6 timer så var den ferdig når jeg kom hjem :) Isis pisi :p
Ja.. jeg gjør mesteparten av husabridet mitt på helgedager.. veeeldig lite på ukedagene :P

Telefonen lå i gangen under alle tegningene de hadde med seg fra barnehagen i dag, og i mens rydet jeg alle jakkene deres som lå strødd på vaskerommet og tømte vannet ut av blomsten jeg hadde satt i vann, så da kan jeg kanskje krysse noe av på appen som allerede er under nedlastning??? :P
Godt jobba:)

Back
Topp