Det er det sammeFinner ikke flylady på Android. Bare flyhelper...det samme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det sammeFinner ikke flylady på Android. Bare flyhelper...det samme?
så pass!! Greit det!! Hehe!Gratis, og når den gikk ut tengte jeg at jeg måtte j oha den så hvorfor ikke betale. Men jeg lasta ned den uten å betale
Her vil han ikke ha mat, så vi må skynte oss på badet nå så vi rekker i seng før kaninen på klokka sovner Straks tilbakeÅh crap! Tiden løper! Tid for å lage kveldsmat til vesla
Så litt innvikla ut, må nok bruke litt tid på å sette meg inn i den, men er nok genialt når en først forstår oppsettet!!
Elsker avkrysningslister!!
Må kikke og teste litt, så skal jeg nok skjønne det!Ja, man må ha litt tilvenningstid
Jeg og elsker slike lister, for da har jeg kontroll haha
Uff.. bilrydding utgår veldig her om dagenFredag er vell kun rydd i bilen og veska di dagen Pluss ett gjøre mål på ukas sone, denne uka var det kjøkkenet. Så det som stod i dag var å ta en nærmere titt på frontene på kjøkkenskapene og tørke av de. Gjort på kort tid mens jeg likevell rydda etter middagen Alltid flest flekker under vasken og ved oppvaskmaskina
Kaninen på klokka?Her vil han ikke ha mat, så vi må skynte oss på badet nå så vi rekker i seng før kaninen på klokka sovner Straks tilbake
Ja.. jeg gjør mesteparten av husabridet mitt på helgedager.. veeeldig lite på ukedageneJa, og da blir det litt helg også Er jo da folk ofte stresser med husarbeid i en travel hverdag Og når jeg jobbet elsket jeg den delay funksjonen på vaskemaskina La inni klær på morgenen og valgte delay på ca. 6 timer så var den ferdig når jeg kom hjem Isis pisi
Her også! Genialt å ha det i en planUff.. bilrydding utgår veldig her om dagen
Det var jo sill mann da! Uoppfordret og?
Vel.. jeg skulle ha gjort det.. trengs virkelig.. men lite fristende med denna magen i veienHer også! Genialt å ha det i en plan
Hehe!! det gjør saken litt verr om dagen, merker jeg også Med flere ting egentlig!Vel.. jeg skulle ha gjort det.. trengs virkelig.. men lite fristende med denna magen i veien
Godt jobbaTelefonen lå i gangen under alle tegningene de hadde med seg fra barnehagen i dag, og i mens rydet jeg alle jakkene deres som lå strødd på vaskerommet og tømte vannet ut av blomsten jeg hadde satt i vann, så da kan jeg kanskje krysse noe av på appen som allerede er under nedlastning???
Heldig du er
Å fan.....glemte det i dag
oh no!! Krise!! Godt butikken har oppe i morgen også da!!Å fan.....glemte det i dag
Kaninen på klokka?
Uff.. bilrydding utgår veldig her om dagen