Hehe, håper du finner den kjapt!Jeg må gå og lete etter den telefonen!! for nå skal jeg få meg ryddeapp!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, håper du finner den kjapt!Jeg må gå og lete etter den telefonen!! for nå skal jeg få meg ryddeapp!!
Det holder mer enn nok når man gjør det ca hver dag
Den måjeg sjekke ut!Flylady heter appen
Står mer om det på flylady.net
Jeg følger ikke alt til punkt og prikke bare så det er sagt, jeg bruker den for å få fordelt husarbeidet litt utover og ikke få panikk hvis noen spørr om de kan komme om ett kvarter
Fridager liker vi!Søndag er ta vare på deg selv dag så ja Tror lørdag og er fri, men ble usikker Tror lørdag er finn på noe gøy dag
Å få de mailene gadd jeg ikke, men når jeg har alt tilgjengelig på en app så er det greitFantastisk smart opplegg! Har hørt om det før, men aldri om appen, da er det jo mye mer motiverende
Godt å høre det ikke bare er meg....Åhh.. jeg koser meg egentlig på byturer.. og hadde jo planlagt å gå og tusle litt i dag, slik at mannen fikk vært alene med sine elskerinner, trommene Men etter en halvtime måtte jeg ringe og spørre om han var ferdig så jeg kunne komme hjem, for jeg klarte virkelig ikke gå rundt mer.. ble jo så sliten og følte meg så dum der jeg vagga
Fridager liker vi!
Og fri både fredag og lørdag er enda bedre!! Familietid ♥Fridager liker vi!
Telefonen lå i gangen under alle tegningene de hadde med seg fra barnehagen i dag, og i mens rydet jeg alle jakkene deres som lå strødd på vaskerommet og tømte vannet ut av blomsten jeg hadde satt i vann, så da kan jeg kanskje krysse noe av på appen som allerede er under nedlastning???
Den har jeg aldri brukt, men det er jo genialt!!Ja, og da blir det litt helg også Er jo da folk ofte stresser med husarbeid i en travel hverdag Og når jeg jobbet elsket jeg den delay funksjonen på vaskemaskina La inni klær på morgenen og valgte delay på ca. 6 timer så var den ferdig når jeg kom hjem Isis pisi
Har du gratis eller betalingsversjonen?Godt jobbet
Jepp! Ser sånn ut Står flylady når jeg har lastet den nedFinner ikke flylady på Android. Bare flyhelper...det samme?
Og fri både fredag og lørdag er enda bedre!! Familietid ♥
Be henne fikse den selvÅh crap! Tiden løper! Tid for å lage kveldsmat til vesla
Gratis, og når den gikk ut tengte jeg at jeg måtte j oha den så hvorfor ikke betale. Men jeg lasta ned den uten å betaleHar du gratis eller betalingsversjonen?
Høres helt brilliant ut i mine øre altså!!! Nå gleder jeg meg til å komme i gangFredag er vell kun rydd i bilen og veska di dagen Pluss ett gjøre mål på ukas sone, denne uka var det kjøkkenet. Så det som stod i dag var å ta en nærmere titt på frontene på kjøkkenskapene og tørke av de. Gjort på kort tid mens jeg likevell rydda etter middagen Alltid flest flekker undervasken og ved oppvaskmaskina