Skravletråd 8.mars

Flylady heter appen :)
Står mer om det på flylady.net :)
Jeg følger ikke alt til punkt og prikke bare så det er sagt, jeg bruker den for å få fordelt husarbeidet litt utover og ikke få panikk hvis noen spørr om de kan komme om ett kvarter :p
Den måjeg sjekke ut!

Fantastisk smart opplegg! :) Har hørt om det før, men aldri om appen, da er det jo mye mer motiverende :)
Å få de mailene gadd jeg ikke, men når jeg har alt tilgjengelig på en app så er det greit :)
Også trenger man ikke være manisk heller, jeg går ikke med sko inne for å si det slik :p

Telefonen lå i gangen under alle tegningene de hadde med seg fra barnehagen i dag, og i mens rydet jeg alle jakkene deres som lå strødd på vaskerommet og tømte vannet ut av blomsten jeg hadde satt i vann, så da kan jeg kanskje krysse noe av på appen som allerede er under nedlastning??? :P

Åhh.. jeg koser meg egentlig på byturer.. og hadde jo planlagt å gå og tusle litt i dag, slik at mannen fikk vært alene med sine elskerinner, trommene :P Men etter en halvtime måtte jeg ringe og spørre om han var ferdig så jeg kunne komme hjem, for jeg klarte virkelig ikke gå rundt mer.. ble jo så sliten og følte meg så dum der jeg vagga :D
Godt å høre det ikke bare er meg....:confused:

Fridager liker vi!

Ja, og da blir det litt helg også :) Er jo da folk ofte stresser med husarbeid i en travel hverdag :) Og når jeg jobbet elsket jeg den delay funksjonen på vaskemaskina :) La inni klær på morgenen og valgte delay på ca. 6 timer så var den ferdig når jeg kom hjem :) Isis pisi :p

Telefonen lå i gangen under alle tegningene de hadde med seg fra barnehagen i dag, og i mens rydet jeg alle jakkene deres som lå strødd på vaskerommet og tømte vannet ut av blomsten jeg hadde satt i vann, så da kan jeg kanskje krysse noe av på appen som allerede er under nedlastning??? :p

Godt jobbet ;)

Ja, og da blir det litt helg også :) Er jo da folk ofte stresser med husarbeid i en travel hverdag :) Og når jeg jobbet elsket jeg den delay funksjonen på vaskemaskina :) La inni klær på morgenen og valgte delay på ca. 6 timer så var den ferdig når jeg kom hjem :) Isis pisi :p
Den har jeg aldri brukt, men det er jo genialt!! :)

Så litt innvikla ut, må nok bruke litt tid på å sette meg inn i den, men er nok genialt når en først forstår oppsettet!! :)
Elsker avkrysningslister!! :D

Og fri både fredag og lørdag er enda bedre!! Familietid ♥

Fredag er vell kun rydd i bilen og veska di dagen :p Pluss ett gjøre mål på ukas sone, denne uka var det kjøkkenet. Så det som stod i dag var å ta en nærmere titt på frontene på kjøkkenskapene og tørke av de. Gjort på kort tid mens jeg likevell rydda etter middagen :) Alltid flest flekker under vasken og ved oppvaskmaskina ;)

Fredag er vell kun rydd i bilen og veska di dagen :p Pluss ett gjøre mål på ukas sone, denne uka var det kjøkkenet. Så det som stod i dag var å ta en nærmere titt på frontene på kjøkkenskapene og tørke av de. Gjort på kort tid mens jeg likevell rydda etter middagen :) Alltid flest flekker undervasken og ved oppvaskmaskina ;)
Høres helt brilliant ut i mine øre altså!!! Nå gleder jeg meg til å komme i gang :)

Back
Topp